Pregled bibliografske jedinice broj: 271063
Psihologija učenja i poučavanja matematike
Psihologija učenja i poučavanja matematike // Poučak: časopis za metodiku i nastavu matematike, 4 (2003), 15; 5-14 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 271063 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Psihologija učenja i poučavanja matematike
(Psychology of learning and teaching math)
Autori
Vlahović-Štetić, Vesna
Izvornik
Poučak: časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 4
(2003), 15;
5-14
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
poučavanje matematike; razvoj matematičkih znanja
(teaching math; development of math knowledge)
Sažetak
U radu su raspravljene neke razlike među spolovima u uratku u matematičkim zadacima, kao i kulturalne razlike. Autorica opisuje razvoj matematičkih predznanja kod djece, te daje preporuke za uspješno poučavanje matematike u školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA