Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 271000

Marketinški aspekti kvalitete u sportskoj rekreaciji


Škorić, Sanela
Marketinški aspekti kvalitete u sportskoj rekreaciji // Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2006. str. 335-340 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 271000 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinški aspekti kvalitete u sportskoj rekreaciji
(Marketing aspects of the quality in physical recreation)

Autori
Škorić, Sanela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije / Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2006, 335-340

Skup
15. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske

Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 20.06.2006. - 24.06.2006

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kvaliteta; marketinški aspekti; sportsko-rekreacijske aktivnosti
(quality; aspects of marketing; physical recreation related activities)

Sažetak
Postizanje kvalitete u tržišnim se uvjetima poslovanja može ostvariti isključivo vodeći se marketinškom koncepcijom poslovanja. I u području sportske rekreacije djeluje niz sudionika koji bi se, ukoliko žele ostvariti profitabilno poslovanje, morali voditi upravo ovom koncepcijom poslovanja. Stoga je cilj rada objasniti što bi takve organizacije morale učiniti kako bi ostvarile kvalitetno poslovanje koje rezultira i adekvatnim poslovnim učincima tj. ostvarenim profitom. Ključnu ulogu u tom procesu ima istraživanje tržišta, a prikazani su neki podaci koji se mogu koristiti u donošenju odluka o kreiranju sportsko-rekreacijske ponude. Naglašeno je da se u ekonomskom smislu odluke ovakve vrste donose i na temelju pokazatelja profitabilnosti određenog tipa proizvoda ili usluga, no istraživanje želja i potreba kupaca prvi je korak u tom procesu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0034201

Ustanove:
Kineziološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanela Škorić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Škorić, Sanela
Marketinški aspekti kvalitete u sportskoj rekreaciji // Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2006. str. 335-340 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Škorić, S. (2006) Marketinški aspekti kvalitete u sportskoj rekreaciji. U: Findak, V. (ur.)Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije.
@article{article, author = {\v{S}kori\'{c}, Sanela}, editor = {Findak, V.}, year = {2006}, pages = {335-340}, keywords = {kvaliteta, marketin\v{s}ki aspekti, sportsko-rekreacijske aktivnosti}, title = {Marketin\v{s}ki aspekti kvalitete u sportskoj rekreaciji}, keyword = {kvaliteta, marketin\v{s}ki aspekti, sportsko-rekreacijske aktivnosti}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}kori\'{c}, Sanela}, editor = {Findak, V.}, year = {2006}, pages = {335-340}, keywords = {quality, aspects of marketing, physical recreation related activities}, title = {Marketing aspects of the quality in physical recreation}, keyword = {quality, aspects of marketing, physical recreation related activities}, publisher = {Hrvatski kineziolo\v{s}ki savez (HKS)}, publisherplace = {Rovinj, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font