Pregled bibliografske jedinice broj: 271000
Marketinški aspekti kvalitete u sportskoj rekreaciji
Marketinški aspekti kvalitete u sportskoj rekreaciji // Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb: Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2006. str. 335-340 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 271000 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinški aspekti kvalitete u sportskoj rekreaciji
(Marketing aspects of the quality in physical recreation)
Autori
Škorić, Sanela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Kvaliteta rada u područjima edukacije, sporta i sportske rekreacije
/ Findak, Vladimir - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez (HKS), 2006, 335-340
Skup
15. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 20.06.2006. - 24.06.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
kvaliteta; marketinški aspekti; sportsko-rekreacijske aktivnosti
(quality; aspects of marketing; physical recreation related activities)
Sažetak
Postizanje kvalitete u tržišnim se uvjetima poslovanja može ostvariti isključivo vodeći se marketinškom koncepcijom poslovanja. I u području sportske rekreacije djeluje niz sudionika koji bi se, ukoliko žele ostvariti profitabilno poslovanje, morali voditi upravo ovom koncepcijom poslovanja. Stoga je cilj rada objasniti što bi takve organizacije morale učiniti kako bi ostvarile kvalitetno poslovanje koje rezultira i adekvatnim poslovnim učincima tj. ostvarenim profitom. Ključnu ulogu u tom procesu ima istraživanje tržišta, a prikazani su neki podaci koji se mogu koristiti u donošenju odluka o kreiranju sportsko-rekreacijske ponude. Naglašeno je da se u ekonomskom smislu odluke ovakve vrste donose i na temelju pokazatelja profitabilnosti određenog tipa proizvoda ili usluga, no istraživanje želja i potreba kupaca prvi je korak u tom procesu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA