Pregled bibliografske jedinice broj: 270926
Efikasnost studiranja na Sveučilištu u Zadru
Efikasnost studiranja na Sveučilištu u Zadru // Acta Iadertina, 3 (2007), 45-53 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 270926 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Efikasnost studiranja na Sveučilištu u Zadru
(Efficacy of Studying at the University of Zadar)
Autori
Mrkonjić, Anđelko ; Perin, Višnja ; Zrilić, Rade
Izvornik
Acta Iadertina (1845-3392) 3
(2007);
45-53
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
visoko školstvo ; kriza ; trajanje studija ; efikasnost ; kvaliteta ; Bolonjski proces
(higher education ; crisis ; study duration ; efficacy ; quality ; Bologna process)
Sažetak
Efikasnost sustava visokog obrazovanja najčešće se utvrđuje na temelju "inputa" i "outputa", odnosno na temelju relativnog odnosa upisanih i diplomiranih. Kako je to lako mjerljivo u stvarnosti se često koristi. Pri tome je jasno kako to najviše govori o učinkovitosti sustava, a manje o kvaliteti, no ipak daje uvid u neke trendove i može poslužiti pri kreiranju određenih strategija u obrazovanju. Ovaj rad prati jednu generaciju studenata od prvog upisa do upisa četvrte godine studija, i to generaciju upisanu na prvu godinu studija akademske godine 2002./2003. dvopredmetnog sveučilišnog studija pedagogije na Sveučilištu u Zaru. Dobiveni rezultati pokazuju da su se kao dobri prediktori uspješnosti u studiju pedagogije pokazali školski uspjeh iz srednje škole, te rezultat na razredbenom ispitu. Istraživanje je longitudinalno, korištena je metoda studija dokumentacije, te stručnih i znanstvenih izvora. Rađena je deskriptivna statistička obrada podataka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru