Pregled bibliografske jedinice broj: 270742
Vrednovanje pisanih zadataka
Vrednovanje pisanih zadataka // Ocjenjivanje kompetencije pisanja na nacionalnom ispitu iz njemačkog jezika
Zagreb, Hrvatska, 2006. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 270742 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrednovanje pisanih zadataka
(Assessment of Competence in Writing Foreign Language)
Autori
Häusler, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Ocjenjivanje kompetencije pisanja na nacionalnom ispitu iz njemačkog jezika
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 12.04.2006
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
učenje stranih jezika; vrednovanje pisanih zadataka
(Foreign language learning; assessment; writing competence)
Sažetak
Sposobnost pisanja, tj. produkcije pisanih tekstova, jedna je od sastavnica nacionalnog ispita za učenike njemačkog jezika, koji se ove godine provodi prvi puta, i to za prve razrede gimnazija, kao priprema za uvođenje državne mature. Kompetencija pisanog izražavanja, koja se očekuje na kraju prvog razreda, nakon pet godina učenja stranog jezika, definirana je prema deskriptorima razine A2 Zajedničkih europskih referentnih stupnjeva, pa se od učenika traži dopunjavanje kratkih odgovora i sastavljanje kratkog teksta od 50 do 60 riječi. Da bi vrednovanje tih uradaka bilo što objektivnije i barem jedinstveno za sve učenike, ocjenjivači prosuđuju radove po unaprijed utvrđenim kriterijima. Ti su kriteriji: opseg i sadržajna prikladnost teksta, te jezična točnost i razumljivost. Oni se primijenjuju po skali od šest stupnjeva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija