Pregled bibliografske jedinice broj: 270650
Utjecaj cijene i sniženja cijene na percipiranu kvalitetu
Utjecaj cijene i sniženja cijene na percipiranu kvalitetu // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 4 (2006), 347-364 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 270650 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj cijene i sniženja cijene na percipiranu kvalitetu
(The effects of price and price deals on perceived quality)
Autori
Piri Rajh, Sunčana ; Rajh, Edo
Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 4
(2006);
347-364
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
percipirana kvaliteta; odrednice percipirane kvalitete; cijena; sniženje cijene
(perceived quality; determinants of perceived quality; price; price deals)
Sažetak
U radu autori istražuju smjer i intenzitet utjecaja cijene i sniženja cijene na percipiranu kvalitetu. Na temelju analize znanstvene literature koja se bavi navedenom problematikom autori su definirali dvije hipoteze o utjecaju cijene i sniženja cijene na percipiranu kvalitetu. Hipoteza H1 glasi: što je razina cijene viša, veća je percipirana kvaliteta, dok hipoteza H2 glasi: što su sniženja cijene učestalija, niža je percipirana kvaliteta. Na temelju postavljenih hipoteza definiran je strukturni model utjecaja cijene i sniženja cijene na percipiranu kvalitetu. S ciljem testiranja strukturnog modela, a samim tim i postavljenih hipoteza, provedeno je empirijsko istraživanje na uzorku od 956 studenata Ekonomskog fakulteta u Zagrebu. Rezultati istraživanja upućuju na prihvaćanje postavljenih hipoteza istraživanja, pri čemu autori zaključuju o postojanju pozitivnog utjecaja cijene na percipiranu kvalitetu, te negativnog utjecaja sniženja cijene na percipiranu kvalitetu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb,
Ekonomski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit