Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 270640

Razvoj mjerne ljestvice za mjerenje percipiranog intenziteta sponzorskih aktivnost


Rajh, Edo; Božić, Ljiljana
Razvoj mjerne ljestvice za mjerenje percipiranog intenziteta sponzorskih aktivnost // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 18 (2006), 1/2; 7-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 270640 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj mjerne ljestvice za mjerenje percipiranog intenziteta sponzorskih aktivnost
(Development of a scale to measure perceived intensity of sponsorship activities)

Autori
Rajh, Edo ; Božić, Ljiljana

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 18 (2006), 1/2; 7-14

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
sponzorstvo; mjerna ljestvica; pouzdanost; valjanost
(sponsorship; measurement scale; reliability; validity)

Sažetak
Svrha provedenog istraživanja je razvijanje mjerne ljestvice za mjerenje percipiranog intenziteta sponzorskih aktivnosti. Analizirana je psihometrijska adekvatnost početnog skupa tvrdnji i to procjenom pouzdanosti, konvergentne valjanosti i dimenzionalnosti početnog skupa tvrdnji. U analizi je primijenjen Cronbachov alfa koeficijent, te eksplorativna i konfirmativna faktorska analiza. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da razvijena mjerna ljestvica posjeduje zadovoljavajuće psihometrijske karakteristike. Razvijena mjerna ljestvica posjeduje svojstva pouzdanosti, konvergentne valjanosti, a dimenzionalnost ljestvice odgovara konceptualiziranoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0002001

Ustanove:
Ekonomski institut, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edo Rajh (autor)

Avatar Url Ljiljana Božić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Rajh, Edo; Božić, Ljiljana
Razvoj mjerne ljestvice za mjerenje percipiranog intenziteta sponzorskih aktivnost // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 18 (2006), 1/2; 7-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Rajh, E. & Božić, L. (2006) Razvoj mjerne ljestvice za mjerenje percipiranog intenziteta sponzorskih aktivnost. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 18 (1/2), 7-14.
@article{article, author = {Rajh, Edo and Bo\v{z}i\'{c}, Ljiljana}, year = {2006}, pages = {7-14}, keywords = {sponzorstvo, mjerna ljestvica, pouzdanost, valjanost}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {18}, number = {1/2}, issn = {0353-4790}, title = {Razvoj mjerne ljestvice za mjerenje percipiranog intenziteta sponzorskih aktivnost}, keyword = {sponzorstvo, mjerna ljestvica, pouzdanost, valjanost} }
@article{article, author = {Rajh, Edo and Bo\v{z}i\'{c}, Ljiljana}, year = {2006}, pages = {7-14}, keywords = {sponsorship, measurement scale, reliability, validity}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {18}, number = {1/2}, issn = {0353-4790}, title = {Development of a scale to measure perceived intensity of sponsorship activities}, keyword = {sponsorship, measurement scale, reliability, validity} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font