Pregled bibliografske jedinice broj: 270640
Razvoj mjerne ljestvice za mjerenje percipiranog intenziteta sponzorskih aktivnost
Razvoj mjerne ljestvice za mjerenje percipiranog intenziteta sponzorskih aktivnost // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 18 (2006), 1/2; 7-14 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 270640 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj mjerne ljestvice za mjerenje percipiranog intenziteta sponzorskih aktivnost
(Development of a scale to measure perceived intensity of sponsorship activities)
Autori
Rajh, Edo ; Božić, Ljiljana
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 18
(2006), 1/2;
7-14
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
sponzorstvo; mjerna ljestvica; pouzdanost; valjanost
(sponsorship; measurement scale; reliability; validity)
Sažetak
Svrha provedenog istraživanja je razvijanje mjerne ljestvice za mjerenje percipiranog intenziteta sponzorskih aktivnosti. Analizirana je psihometrijska adekvatnost početnog skupa tvrdnji i to procjenom pouzdanosti, konvergentne valjanosti i dimenzionalnosti početnog skupa tvrdnji. U analizi je primijenjen Cronbachov alfa koeficijent, te eksplorativna i konfirmativna faktorska analiza. Rezultati istraživanja upućuju na zaključak da razvijena mjerna ljestvica posjeduje zadovoljavajuće psihometrijske karakteristike. Razvijena mjerna ljestvica posjeduje svojstva pouzdanosti, konvergentne valjanosti, a dimenzionalnost ljestvice odgovara konceptualiziranoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- CAB Abstracts