Pregled bibliografske jedinice broj: 270620
Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči
Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči // Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika : zbornik radova = Situation and prospect of teachers'education : collection of scientific papers / 8. znanstveni kolokvij = Scientific Colloquium, Rijeka, 20. listopada 2003. / Rosić , Vladimir (ur.).
Rijeka: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2005. str. 50-59
CROSBI ID: 270620 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči
(The Conceptualization of Teacher Education: Meeting the Challenges of the Learning Society)
Autori
Krstović, Jasna ; Čepić, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika : zbornik radova = Situation and prospect of teachers'education : collection of scientific papers / 8. znanstveni kolokvij = Scientific Colloquium, Rijeka, 20. listopada 2003.
Urednik/ci
Rosić , Vladimir
Izdavač
Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2005
Raspon stranica
50-59
ISBN
953-6839-28-8
Ključne riječi
konceptualizacija obrazovanja učitelja, europeizacija, ciljevi obrazovanja učitelja, društvo koje uči, cjeloživotno učenje, support-strukture
(conceptualisation of teacher education, europeization, goals of teacher education, learning society, lifelong learning, supporting structures)
Sažetak
Afirmacijom ideje Europe kao zajedničkog prostora i Europe kao društva znanja, odnosno društva koje uči, potaknuta su pitanja integracijskih procesa u središtu kojih je harmoniziranje hrvatskog obrazovnog sustava sa sustavima obrazovanja u razvijenim zemljama. Pogled prema Europi važan je okvir u kojem se konceptualiziraju promjene u odgojno-obrazovnom sustavu, pa tako i u podsustavu obrazovanja učitelja u Hrvatskoj. Osnovna intencija ovoga rada je analiziranje i problematiziranje aktualnih pitanja pri konceptualizaciji obrazovanja učitelja. U prvom dijelu rada pažnja je usmjerena na glavne smjernice promjena podsustava obrazovanja učitelja koje u brojnim pogledima reflektiraju težnju za europeizacijom. Potom se analiziraju ciljevi obrazovanja učitelja u nas s gledišta procesa ostvarivanja društva koje uči (koji se povezuje s konceptom cjeloživotnog učenja). Treći se dio rada ograničava na promišljanje ključnih elemenata za konceptualizaciju nove vizure obrazovanja učitelja u Hrvatskoj. Pritom se daje sažet kritički osvrt na sustavna rješenja obrazovanja učitelja. Rad završva razmatranjem novih zahtjeva koji omogućuju razvoj i promjene obrazovanja učitelja. Konstatira se potrebitost znakovitih promjena koje se odnose na support-strukture u procesima oblikovanja društva koje uči.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija