Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 270620

Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči


Krstović, Jasna; Čepić, Renata
Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči // Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika : zbornik radova = Situation and prospect of teachers'education : collection of scientific papers / 8. znanstveni kolokvij = Scientific Colloquium, Rijeka, 20. listopada 2003. / Rosić , Vladimir (ur.).
Rijeka: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2005. str. 50-59


CROSBI ID: 270620 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči
(The Conceptualization of Teacher Education: Meeting the Challenges of the Learning Society)

Autori
Krstović, Jasna ; Čepić, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika : zbornik radova = Situation and prospect of teachers'education : collection of scientific papers / 8. znanstveni kolokvij = Scientific Colloquium, Rijeka, 20. listopada 2003.

Urednik/ci
Rosić , Vladimir

Izdavač
Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci

Grad
Rijeka

Godina
2005

Raspon stranica
50-59

ISBN
953-6839-28-8

Ključne riječi
konceptualizacija obrazovanja učitelja, europeizacija, ciljevi obrazovanja učitelja, društvo koje uči, cjeloživotno učenje, support-strukture
(conceptualisation of teacher education, europeization, goals of teacher education, learning society, lifelong learning, supporting structures)

Sažetak
Afirmacijom ideje Europe kao zajedničkog prostora i Europe kao društva znanja, odnosno društva koje uči, potaknuta su pitanja integracijskih procesa u središtu kojih je harmoniziranje hrvatskog obrazovnog sustava sa sustavima obrazovanja u razvijenim zemljama. Pogled prema Europi važan je okvir u kojem se konceptualiziraju promjene u odgojno-obrazovnom sustavu, pa tako i u podsustavu obrazovanja učitelja u Hrvatskoj. Osnovna intencija ovoga rada je analiziranje i problematiziranje aktualnih pitanja pri konceptualizaciji obrazovanja učitelja. U prvom dijelu rada pažnja je usmjerena na glavne smjernice promjena podsustava obrazovanja učitelja koje u brojnim pogledima reflektiraju težnju za europeizacijom. Potom se analiziraju ciljevi obrazovanja učitelja u nas s gledišta procesa ostvarivanja društva koje uči (koji se povezuje s konceptom cjeloživotnog učenja). Treći se dio rada ograničava na promišljanje ključnih elemenata za konceptualizaciju nove vizure obrazovanja učitelja u Hrvatskoj. Pritom se daje sažet kritički osvrt na sustavna rješenja obrazovanja učitelja. Rad završva razmatranjem novih zahtjeva koji omogućuju razvoj i promjene obrazovanja učitelja. Konstatira se potrebitost znakovitih promjena koje se odnose na support-strukture u procesima oblikovanja društva koje uči.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0245001

Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Jasna Krstović (autor)

Avatar Url Renata Čepić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krstović, Jasna; Čepić, Renata
Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči // Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika : zbornik radova = Situation and prospect of teachers'education : collection of scientific papers / 8. znanstveni kolokvij = Scientific Colloquium, Rijeka, 20. listopada 2003. / Rosić , Vladimir (ur.).
Rijeka: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2005. str. 50-59
Krstović, J. & Čepić, R. (2005) Konceptualizacija obrazovanja učitelja: ususret izazovima društva koje uči. U: Rosić , V. (ur.) Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika : zbornik radova = Situation and prospect of teachers'education : collection of scientific papers / 8. znanstveni kolokvij = Scientific Colloquium, Rijeka, 20. listopada 2003.. Rijeka, Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, str. 50-59.
@inbook{inbook, author = {Krstovi\'{c}, Jasna and \v{C}epi\'{c}, Renata}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2005}, pages = {50-59}, keywords = {konceptualizacija obrazovanja u\v{c}itelja, europeizacija, ciljevi obrazovanja u\v{c}itelja, dru\v{s}tvo koje u\v{c}i, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, support-strukture}, isbn = {953-6839-28-8}, title = {Konceptualizacija obrazovanja u\v{c}itelja: ususret izazovima dru\v{s}tva koje u\v{c}i}, keyword = {konceptualizacija obrazovanja u\v{c}itelja, europeizacija, ciljevi obrazovanja u\v{c}itelja, dru\v{s}tvo koje u\v{c}i, cjelo\v{z}ivotno u\v{c}enje, support-strukture}, publisher = {Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {Krstovi\'{c}, Jasna and \v{C}epi\'{c}, Renata}, editor = {Rosi\'{c}, V.}, year = {2005}, pages = {50-59}, keywords = {conceptualisation of teacher education, europeization, goals of teacher education, learning society, lifelong learning, supporting structures}, isbn = {953-6839-28-8}, title = {The Conceptualization of Teacher Education: Meeting the Challenges of the Learning Society}, keyword = {conceptualisation of teacher education, europeization, goals of teacher education, learning society, lifelong learning, supporting structures}, publisher = {Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font