Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 270417

Stavovi i uvjerenja prema matematici učenika viših razreda osnovne škole


Bušac, Mirjana
Stavovi i uvjerenja prema matematici učenika viših razreda osnovne škole, 2006., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 270417 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi i uvjerenja prema matematici učenika viših razreda osnovne škole
(High grades elementary school students' attitudes and beliefs toward math)

Autori
Bušac, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
04.07

Godina
2006

Stranica
23

Mentor
Vlahović-Štetić, Vesna

Ključne riječi
stavovi prema matematici; uvjerenje o urođenosti sposobnosti za matematiku; uvjerenje da je matematika više muška domena; usp
(attitudes toward math; belief that math abilities are inborn; belief that math is more male domain; math achievement; gender differences)

Sažetak
U ovom istraživanju provjerili smo stavove i uvjerenja (o urođenosti sposobnosti za matematiku i o matematici kao više muškoj domeni) učenika viših razreda osnovne škole prema matematici. Analiza podataka provedena je na 221 učeniku sedmih i osmih razreda osnovne škole. Kao mjerni instrument korištena je Ljestvica za ispitivanje stavova i uvjerenja prema matematici. Rezultati pokazuju da učenici imaju neutralan stav prema matematici, da se uglavnom slažu s uvjerenjem o urođenosti sposobnosti za matematiku te da se ne slažu s uvjerenjem da je matematika više muška domena. Utvrđeno je da učenici višeg uspjeha u matematici imaju pozitivniji stav prema matematici, da se više slažu s uvjerenjem da je matematika urođena sposobnost te da se manje slažu s uvjerenjem da je matematika više muška domena nego učenici nižeg uspjeha. Rodne razlike dobivene su jedino unutar varijable &laquo ; ; uvjerenje da je matematika više muška domena&raquo ; ; gdje se pokazalo da se dječaci više slažu s navedenim uvjerenjem nego djevojčice. Interakcijski efekti roda i uspjeha u matematici nisu dobiveni ni na jednoj varijabli.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130413

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Vlahović-Štetić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bušac, Mirjana
Stavovi i uvjerenja prema matematici učenika viših razreda osnovne škole, 2006., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
Bušac, M. (2006) 'Stavovi i uvjerenja prema matematici učenika viših razreda osnovne škole', diplomski rad, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bu\v{s}ac, Mirjana}, year = {2006}, pages = {23}, keywords = {stavovi prema matematici, uvjerenje o uro\djenosti sposobnosti za matematiku, uvjerenje da je matematika vi\v{s}e mu\v{s}ka domena, usp}, title = {Stavovi i uvjerenja prema matematici u\v{c}enika vi\v{s}ih razreda osnovne \v{s}kole}, keyword = {stavovi prema matematici, uvjerenje o uro\djenosti sposobnosti za matematiku, uvjerenje da je matematika vi\v{s}e mu\v{s}ka domena, usp}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bu\v{s}ac, Mirjana}, year = {2006}, pages = {23}, keywords = {attitudes toward math, belief that math abilities are inborn, belief that math is more male domain, math achievement, gender differences}, title = {High grades elementary school students' attitudes and beliefs toward math}, keyword = {attitudes toward math, belief that math abilities are inborn, belief that math is more male domain, math achievement, gender differences}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font