Pregled bibliografske jedinice broj: 270289
Razvoj i evaluacija u zajednici utemeljene prevencije
Razvoj i evaluacija u zajednici utemeljene prevencije // Doktorski studiji / Lučin, Pero (ur.).
Rijeka: Nacionalna zaklada za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske, 2006. str. 137-147
CROSBI ID: 270289 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj i evaluacija u zajednici utemeljene prevencije
(Development and Evaluation in the Community with Supported Prevention and Rehabilitation)
Autori
Bašić, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo
Knjiga
Doktorski studiji
Urednik/ci
Lučin, Pero
Izdavač
Nacionalna zaklada za znanost, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske, visoko školstvo i tehnologijski razvoj Republike Hrvatske
Grad
Rijeka
Godina
2006
Raspon stranica
137-147
ISBN
953-95534-0-9
Ključne riječi
doktorski studij, prevencijska znanost, studij invaliditeta
(doctoral study, prevention science, disability studies)
Sažetak
Poslijediplomski doktorski studij razvijen unutar projekta doktorskog studija „ Razvoj i evaluacija u zajednici utemeljene prevencije i rehabilitacije“ u predloženom nazivu „ Prevencijska znanost i studij invaliditeta“ temelji se na suvremenim znanstvenim spoznajama promocije zdravlja, prevencije mentalnih i ponašajnih poremećaja, prevencije kriminaliteta i drugih rizičnih ponašanja djece i mladih te na multidisciplinarnom pristupu invaliditetu i promjenjenom poimanju invaliditeta. Riječ je o interdisciplinarnom studiju koji se temelji na: društvenim znanostima, biomedicini i zdravstvu, humanističkim znanostima te posebno interdisciplinarnom znanstvenom području. Strategija ovog poslijediplomskog studija razvijena je na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu u suradnji s mnogim domaćim i inozemnim znanstvenicima sa sveučilišta, centara, instituta i zavoda iz Europe, SAD-a i Kanade, koji su je i prihvatili. Fakultet ima dugu tradiciju organizacije poslijediplomskih studija (1980). Pravilnikom za posljednji poslijediplomski studij reguliran je i doktorski studij koji traje tri godine i izvodi se nakon dvogodišnjeg magistarskog studija kao treća godina doktorskog studija. Ovaj prijedlog doktorskog studija u cijelosti je prihvatio uvjete Bolonjskog procesa i provoditi će se kao cjeloviti poslijediplomski znanstveni doktorski studij. Daljnja strategija razvoja poslijediplomskih studija na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu jesu poslijediplomski studiji organizirani kao cjeloživotno obrazovanje te su predložena i prihvaćena dva poslijediplomska stručna/specijalistička programa. Poslijediplomski doktorski studij Prevencijska znanost i studij invaliditeta programski je organiziran u dva smjera: (1) Prevencija mentalnih i ponašajnih poremećaja i promocija mentalnog zdravlja i (2) Studij invaliditeta. Studij se odvija i na hrvatskom i na engleskom jeziku (za određene kolegije). U izvođenju studija na oba smjera sudjeluje oko 40 nastavnika, od toga 10 suradnika iz inozemstva. Za znanstveno istraživački rad predviđeno je ukupno 13 znanstveno-istraživačkih projekata (5 projekata s inozemnih sveučilišta). Projekt doktorskog studija predstavljen je izabranim skupinama znanstvenika i stručnjaka (od znanstvenih, sveučilišnih– domaćih i inozemnih do vladinih predstavnika). Nakon razgovora o doktorskom studiju skupinama i akademske i neakademske zajednice, doktorski studij ocijenjen je vrlo visokom ocjenom, podržan u cijelosti zbog nacionalne važnosti te je naglašena potreba za njegovom što skorijom realizacijom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0013009
Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb
Profili:
Josipa Bašić
(autor)