Pregled bibliografske jedinice broj: 269886
Upitnik samoefikasnosti za djecu
Upitnik samoefikasnosti za djecu // Zbirka psihologijskih skala i upitnika / Lacković-Grgin, Katica ; Proroković, Ana ; Ćubela, Vera ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2006. str. 87-93
CROSBI ID: 269886 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upitnik samoefikasnosti za djecu
(Self-Efficacy Questionnaire for Children)
Autori
Vulić-Prtorić, Anita ; Sorić, Izabela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Zbirka psihologijskih skala i upitnika
Urednik/ci
Lacković-Grgin, Katica ; Proroković, Ana ; Ćubela, Vera ; Penezić, Zvjezdan
Izdavač
Sveučilište u Zadru
Grad
Zadar
Godina
2006
Raspon stranica
87-93
ISBN
953-7237-10-9
Ključne riječi
samoefikasnost, djeca
(self-efficacy, children)
Sažetak
Bandura (1977) određuje samoefikasnost kao vjerovanje u sposobnost organiziranja i izvršenja akcija potrebnih da bi se ostvario određeni pretpostavljeni tip aktivnosti. Upitnik samoefikasnosti za djecu (Self-efficacy Questionaire for Children - SEQ-C) konstruirao je Peter Muris (2001), za ispitivanje dječjeg osjećaja samoefikasnosti u tri područja: akademskom, socijalnom i emocionalnom. Upitnik se sastoji od 24 čestice koje se mogu podijeliti na tri domene samoefikasnosti: (1) socijalna samoefikasnost (8 čestica) koja se odnosi na percipiranu sposobnost za odnose s vršnjacima te asertivnost ; (2) akademska samoefikasnost (8 čestica) koja se odnosi na percipiranu mogućnost snalaženja u učenju i školskom gradivu, te na ispunjavanje školskih očekivanja ; te (3) emocionalna samoefikasnost (8 čestica) koja se odnosi na percipiranu sposobnost suočavanja s negativnim emocijama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru