Pregled bibliografske jedinice broj: 269839
Informatizacija hotelske prodaje
Informatizacija hotelske prodaje // Tourism and hospitality management, 10 (2004), 3/4; 79-92 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 269839 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informatizacija hotelske prodaje
(Information technology in hotel booking)
Autori
Galičić, Vlado ; Ivanović, Slobodan ; Mijolović, Davor
Izvornik
Tourism and hospitality management (1330-7533) 10
(2004), 3/4;
79-92
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
hotel ; prodaja ; organizacija ; informacijska tehnologija
(hotel ; booking ; organisation ; information technology)
Sažetak
Hotelska prodaja je jedna od najznačajnijih poslovnih funkcija, jer su pravovremene informacije o stanju prodaje smještajnih kapaciteta osnova za donošenje ključnih odluka za buduće cjelokupno poslovanje hotela. Osim toga, prodaja smještajnih kapaciteta u hotelu veoma je dinamična djelatnost kojoj je svrha osiguravanje što kvalitetnije usluge i proširenje asortimana ponude u hotelu. Jedan od osnovnih ciljeva informatizacije hotelske prodaje je povećanje iskorištenosti smještajnih kapaciteta. To je razlog što se pred informacijski podsustav prodaje smještajnih kapaciteta postavlja zadaća osiguravanja što više relevantnih informacija koje će menadžmentu hotela poslužiti kao kvalitetna osnova za donošenje određene poslovne odluke usmjerene ka što većem zadovoljenju želja gostiju, pružanju što kvalitetnije usluge i ostvarenju što većeg profita u poslovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- ABI/INFORM
- EconLit
- Cabell's Directories
- ERIH Plus
- Hospitality & Tourism Complete (EBSCO Publishing)
- Hrčak
- RePEc
- Scopus
- ZBW – Deutsche Zentralbibliothek für Wirtschaftswissenschaften