Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 2698

Upravljanje marketingom u ugostiteljstvu


Ružić, Drago
Upravljanje marketingom u ugostiteljstvu / Boras, Ivan (ur.)., 1997


CROSBI ID: 2698 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje marketingom u ugostiteljstvu

Autori
Ružić, Drago

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Grad
Osijek

Godina
1997

Stranica
VI, 339

ISBN
953-6073-18-18

Sažetak
1. Uvodne napomene 2. Obilježja ugostiteljske djelatnosti 3. Tržište ugostiteljskih proizvoda 4. Značaj marketinga u ugostiteljstvu 5. Marketing informacije i marketing informacijski sustav za potrebe marketinga u ugostiteljstvu 6. Marketing-program ugostiteljskog subjekta 7. Marketing-planiranje u ugostiteljstvu 8. Organizacija, provedba i kontrola marketing-napora 9. Index pojmova 10. Literatura

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010002

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Drago Ružić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ružić, Drago
Upravljanje marketingom u ugostiteljstvu / Boras, Ivan (ur.)., 1997
Boras, I. (ur.) (1997) Upravljanje marketingom u ugostiteljstvu. Osijek.
@unknown{unknown, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Drago}, editor = {Boras, I.}, year = {1997}, pages = {VI, 339}, keywords = {}, isbn = {953-6073-18-18}, title = {Upravljanje marketingom u ugostiteljstvu}, keyword = {}, publisherplace = {Osijek} }
@unknown{unknown, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Drago}, editor = {Boras, I.}, year = {1997}, pages = {VI, 339}, keywords = {}, isbn = {953-6073-18-18}, title = {-}, keyword = {}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font