Pregled bibliografske jedinice broj: 2697
Proizvod u sklopu marketing programa ugostiteljskog subjekta
Proizvod u sklopu marketing programa ugostiteljskog subjekta // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 8 (1996), 1-2; 87-113 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 2697 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proizvod u sklopu marketing programa ugostiteljskog subjekta
Autori
Ružić, Drago
Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 8
(1996), 1-2;
87-113
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
ugostiteljski marketing program; ugostiteljski proizvod; integralni ugostiteljski proizvod; parcijalni ugostiteljski proizvod
Sažetak
Tehničko-tehnološke, organizacijske i kadrovske karakteristike ugostiteljske djelatnosti imaju svoj odraz i na elemente ugostiteljskog marketing-mixa, tako da uobičajeni elementi marketing-mixa u aplikaciji na ugostiteljsku djelatnost doživljavaju određene korekcije. Kad je pak u pitanju ugostiteljski proizvod, tada specifičnosti ugostiteljske djelatnosti ukazuju na osobit spoj različitih proizvoda i usluga što je moguće promatrati integralno, ili kao pojedinačni parcijalni proizvod i uslugu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija