Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 2697

Proizvod u sklopu marketing programa ugostiteljskog subjekta


Ružić, Drago
Proizvod u sklopu marketing programa ugostiteljskog subjekta // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 8 (1996), 1-2; 87-113 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 2697 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Proizvod u sklopu marketing programa ugostiteljskog subjekta

Autori
Ružić, Drago

Izvornik
Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu (0353-4790) 8 (1996), 1-2; 87-113

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
ugostiteljski marketing program; ugostiteljski proizvod; integralni ugostiteljski proizvod; parcijalni ugostiteljski proizvod

Sažetak
Tehničko-tehnološke, organizacijske i kadrovske karakteristike ugostiteljske djelatnosti imaju svoj odraz i na elemente ugostiteljskog marketing-mixa, tako da uobičajeni elementi marketing-mixa u aplikaciji na ugostiteljsku djelatnost doživljavaju određene korekcije. Kad je pak u pitanju ugostiteljski proizvod, tada specifičnosti ugostiteljske djelatnosti ukazuju na osobit spoj različitih proizvoda i usluga što je moguće promatrati integralno, ili kao pojedinačni parcijalni proizvod i uslugu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010002

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Drago Ružić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ružić, Drago
Proizvod u sklopu marketing programa ugostiteljskog subjekta // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 8 (1996), 1-2; 87-113 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Ružić, D. (1996) Proizvod u sklopu marketing programa ugostiteljskog subjekta. Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 8 (1-2), 87-113.
@article{article, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Drago}, year = {1996}, pages = {87-113}, keywords = {ugostiteljski marketing program, ugostiteljski proizvod, integralni ugostiteljski proizvod, parcijalni ugostiteljski proizvod}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {8}, number = {1-2}, issn = {0353-4790}, title = {Proizvod u sklopu marketing programa ugostiteljskog subjekta}, keyword = {ugostiteljski marketing program, ugostiteljski proizvod, integralni ugostiteljski proizvod, parcijalni ugostiteljski proizvod} }
@article{article, author = {Ru\v{z}i\'{c}, Drago}, year = {1996}, pages = {87-113}, keywords = {}, journal = {Tr\v{z}i\v{s}te : \v{c}asopis za tr\v{z}i\v{s}nu teoriju i praksu}, volume = {8}, number = {1-2}, issn = {0353-4790}, keyword = {} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font