Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 2695

Marketing u proizvodnji hrane : analiza teorijskih pristupa i trendova razvoja


Leko, Mirna
Marketing u proizvodnji hrane : analiza teorijskih pristupa i trendova razvoja // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta Osijek, 8 (1997), 2 (1995); 181-185 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni)


CROSBI ID: 2695 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing u proizvodnji hrane : analiza teorijskih pristupa i trendova razvoja
(Marketing in food production : theoretical approach and development trends analysis)

Autori
Leko, Mirna

Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta Osijek (0353-359X) 8 (1997), 2 (1995); 181-185

Sažetak
Složenost marketinga hrane jedan je od razloga što postoje brojne nedoumice i različiti pristupi njegovoj primjeni. U teoriji je poznato nekoliko pristupa ovoj problematici: funkcionalni, institucionalni i robni, koje ubrajamo u skupinu tradicionalnih, te najsuvremeniji, tržišni pristup koji u središte analize stavlja potrošača, njegove potrebe i odnose koje razvija u svim dijelovima sustava proizvodnje hrane. Sustav proizvodnje hrane nužno se mora prilagođavati brojnim kvalitativnim i kvantitativnim promjenama okruženja, a da bi to mogao uspješno izvršiti, nužna je primjena marketinga, koja u suvremenom poslovanju u ovoj gospodarskoj aktivnosti danas stoji rame uz rame s proizvodnjom.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010002

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Mirna Leko-Šimić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Leko, Mirna
Marketing u proizvodnji hrane : analiza teorijskih pristupa i trendova razvoja // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta Osijek, 8 (1997), 2 (1995); 181-185 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni)
Leko, M. (1997) Marketing u proizvodnji hrane : analiza teorijskih pristupa i trendova razvoja. Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta Osijek, 8 (2 (1995)), 181-185.
@article{article, author = {Leko, Mirna}, year = {1997}, pages = {181-185}, keywords = {}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta Osijek}, volume = {8}, number = {2 (1995)}, issn = {0353-359X}, title = {Marketing u proizvodnji hrane : analiza teorijskih pristupa i trendova razvoja}, keyword = {} }
@article{article, author = {Leko, Mirna}, year = {1997}, pages = {181-185}, keywords = {}, journal = {Ekonomski vjesnik : \v{c}asopis Ekonomskog fakulteta Osijek}, volume = {8}, number = {2 (1995)}, issn = {0353-359X}, title = {Marketing in food production : theoretical approach and development trends analysis}, keyword = {} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font