Pregled bibliografske jedinice broj: 2695
Marketing u proizvodnji hrane : analiza teorijskih pristupa i trendova razvoja
Marketing u proizvodnji hrane : analiza teorijskih pristupa i trendova razvoja // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta Osijek, 8 (1997), 2 (1995); 181-185 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni)
CROSBI ID: 2695 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing u proizvodnji hrane : analiza teorijskih pristupa i trendova razvoja
(Marketing in food production : theoretical approach and development trends analysis)
Autori
Leko, Mirna
Izvornik
Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta Osijek (0353-359X) 8
(1997), 2 (1995);
181-185
Sažetak
Složenost marketinga hrane jedan je od razloga što postoje brojne nedoumice i različiti pristupi njegovoj primjeni. U teoriji je poznato nekoliko pristupa ovoj problematici: funkcionalni, institucionalni i robni, koje ubrajamo u skupinu tradicionalnih, te najsuvremeniji, tržišni pristup koji u središte analize stavlja potrošača, njegove potrebe i odnose koje razvija u svim dijelovima sustava proizvodnje hrane. Sustav proizvodnje hrane nužno se mora prilagođavati brojnim kvalitativnim i kvantitativnim promjenama okruženja, a da bi to mogao uspješno izvršiti, nužna je primjena marketinga, koja u suvremenom poslovanju u ovoj gospodarskoj aktivnosti danas stoji rame uz rame s proizvodnjom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA