Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 269068

Promocija i kanali prodaje u istarskom ruralnom turizmu


Velenik, Robert
Promocija i kanali prodaje u istarskom ruralnom turizmu, 2006., magistarski rad, Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija


CROSBI ID: 269068 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promocija i kanali prodaje u istarskom ruralnom turizmu
(Promotion and distribution channel in the Istrian rural tourism)

Autori
Velenik, Robert

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Fakultet za turistički i hotelski menadžment

Mjesto
Opatija

Datum
18.01

Godina
2006

Stranica
257

Mentor
Berc Radišić, Branka

Ključne riječi
promocija; kanali prodaje; Istra; ruralni turizam; preporuke
(promotion; distribution channel; Istria; rural tourism; recommendations)

Sažetak
Potražnja za ruralnim turizmom je u stalnom rastu. Ruralni turizam se sve više širi i postaje značajan oblik selektivne ponude u svijetu. Uslijed promjena u turističkim navikama ruralni turizam postaje jedan od važnih činitelja turističke ponude Istre. Iako su se određeni oblici turizma poput zdravstvenog, vikend, izletničkog te gastroturizma pojavljivali u ruralnom prostoru Istre u vrijeme kada i turizam na obali poluotoka, ruralni se turizam Istre smatra relativno mladim oblikom selektivne ponude koji nailazi na čitav niz poteškoća i ograničenja. Neka su od ključnih ograničenja povezana s promocijom i kanalima prodaje. Različitost sadržaja ruralnog turizma stvara od tog turizma složen proizvod za kojeg je teško utvrditi jedinstvenu promociju. Postavljanjem odgovarajuće strategije promocije i puteva, prodaje ruralni bi turizam Istre prešao u daljnju fazu razvoja. Anketiranjem ponude i potražnje došlo se do informacija koje su utjecale na odluku o aktivnostima promocije i odabiru puteva prodaje ruralnog turizma Istre. Anketiranjem potražnje došlo se do spoznaja o osnovnim karakteristikama turista i motivima njihova dolaska u ruralnu sredinu. Istraživanjem se utvrdila i efikasnost različitih oblika promocije i kanala prodaje. Spoznaje do kojih se došlo istraživanjem predstavljale su temelj za formiranje strategije promocije i puteva prodaje ruralnog turizma Istre. Anketiranjem ponude u ruralnom turizmu Istre došlo se do potvrde postavljene hipoteze. Vlasnici objekata ruralnog turizma Istre nisu prepoznali prednosti zajedničkog međusobnog povezivanja u svrhu promocije, osim toga, oni ne posjeduju adekvatna iskustva i znanja u promociji, kanali prodaje nisu dovoljno razvijeni, ne koristi se dovoljno Internet kao novi promotivni i distribucijski medij te ne postoji kvalitetno istraživanje tržišta ruralnog turizma. Osim naglaska na istraživanju ponude i potražnje, osobita je pažnja u radu posvećena i definiranju ruralnog turizma, povijesnom razvoju ruralnog turizma u svijetu i Istri, organizaciji ruralnog turizma Istre, stanju promocije i puteva prodaje ruralnog turizma te SWOT analizi. Rezultati SWOT analize poslužili su u definiranju promocijske strategije i puteva prodaje ruralnog turizma Istre. U radu se nastoji znanstveno utemeljeno formulirati rezultate istraživanja te shodno tome ponuditi odgovarajuću strategiju promocije i kanala prodaje koji će odgovarati posebnostima istarskog ruralnog turističkog proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0147005

Ustanove:
Institut za poljoprivredu i turizam, Poreč


Citiraj ovu publikaciju:

Velenik, Robert
Promocija i kanali prodaje u istarskom ruralnom turizmu, 2006., magistarski rad, Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija
Velenik, R. (2006) 'Promocija i kanali prodaje u istarskom ruralnom turizmu', magistarski rad, Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija.
@phdthesis{phdthesis, author = {Velenik, Robert}, year = {2006}, pages = {257}, keywords = {promocija, kanali prodaje, Istra, ruralni turizam, preporuke}, title = {Promocija i kanali prodaje u istarskom ruralnom turizmu}, keyword = {promocija, kanali prodaje, Istra, ruralni turizam, preporuke}, publisherplace = {Opatija} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Velenik, Robert}, year = {2006}, pages = {257}, keywords = {promotion, distribution channel, Istria, rural tourism, recommendations}, title = {Promotion and distribution channel in the Istrian rural tourism}, keyword = {promotion, distribution channel, Istria, rural tourism, recommendations}, publisherplace = {Opatija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font