Pregled bibliografske jedinice broj: 269068
Promocija i kanali prodaje u istarskom ruralnom turizmu
Promocija i kanali prodaje u istarskom ruralnom turizmu, 2006., magistarski rad, Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija
CROSBI ID: 269068 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija i kanali prodaje u istarskom ruralnom turizmu
(Promotion and distribution channel in the Istrian rural tourism)
Autori
Velenik, Robert
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Fakultet za turistički i hotelski menadžment
Mjesto
Opatija
Datum
18.01
Godina
2006
Stranica
257
Mentor
Berc Radišić, Branka
Ključne riječi
promocija; kanali prodaje; Istra; ruralni turizam; preporuke
(promotion; distribution channel; Istria; rural tourism; recommendations)
Sažetak
Potražnja za ruralnim turizmom je u stalnom rastu. Ruralni turizam se sve više širi i postaje značajan oblik selektivne ponude u svijetu. Uslijed promjena u turističkim navikama ruralni turizam postaje jedan od važnih činitelja turističke ponude Istre. Iako su se određeni oblici turizma poput zdravstvenog, vikend, izletničkog te gastroturizma pojavljivali u ruralnom prostoru Istre u vrijeme kada i turizam na obali poluotoka, ruralni se turizam Istre smatra relativno mladim oblikom selektivne ponude koji nailazi na čitav niz poteškoća i ograničenja. Neka su od ključnih ograničenja povezana s promocijom i kanalima prodaje. Različitost sadržaja ruralnog turizma stvara od tog turizma složen proizvod za kojeg je teško utvrditi jedinstvenu promociju. Postavljanjem odgovarajuće strategije promocije i puteva, prodaje ruralni bi turizam Istre prešao u daljnju fazu razvoja. Anketiranjem ponude i potražnje došlo se do informacija koje su utjecale na odluku o aktivnostima promocije i odabiru puteva prodaje ruralnog turizma Istre. Anketiranjem potražnje došlo se do spoznaja o osnovnim karakteristikama turista i motivima njihova dolaska u ruralnu sredinu. Istraživanjem se utvrdila i efikasnost različitih oblika promocije i kanala prodaje. Spoznaje do kojih se došlo istraživanjem predstavljale su temelj za formiranje strategije promocije i puteva prodaje ruralnog turizma Istre. Anketiranjem ponude u ruralnom turizmu Istre došlo se do potvrde postavljene hipoteze. Vlasnici objekata ruralnog turizma Istre nisu prepoznali prednosti zajedničkog međusobnog povezivanja u svrhu promocije, osim toga, oni ne posjeduju adekvatna iskustva i znanja u promociji, kanali prodaje nisu dovoljno razvijeni, ne koristi se dovoljno Internet kao novi promotivni i distribucijski medij te ne postoji kvalitetno istraživanje tržišta ruralnog turizma. Osim naglaska na istraživanju ponude i potražnje, osobita je pažnja u radu posvećena i definiranju ruralnog turizma, povijesnom razvoju ruralnog turizma u svijetu i Istri, organizaciji ruralnog turizma Istre, stanju promocije i puteva prodaje ruralnog turizma te SWOT analizi. Rezultati SWOT analize poslužili su u definiranju promocijske strategije i puteva prodaje ruralnog turizma Istre. U radu se nastoji znanstveno utemeljeno formulirati rezultate istraživanja te shodno tome ponuditi odgovarajuću strategiju promocije i kanala prodaje koji će odgovarati posebnostima istarskog ruralnog turističkog proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija