Pregled bibliografske jedinice broj: 268929
Teacher's information literacy
Teacher's information literacy // Technika-Informatyka-Edukacja. Teoretyczne i praktyczne problemy edukacji technicznej / Walat, Wojciech (ur.).
Rzeszów: Zaklad Dydaktyki Tehnicki i Informatyki Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2006. str. 105-115 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 268929 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Teacher's information literacy
Autori
Babić, Nada ; Irović, Stanislava
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Technika-Informatyka-Edukacja. Teoretyczne i praktyczne problemy edukacji technicznej
/ Walat, Wojciech - Rzeszów : Zaklad Dydaktyki Tehnicki i Informatyki Uniwersytetu Rzeszowskiego, 2006, 105-115
Skup
Technology - Computer - Science - Education
Mjesto i datum
Iwonicz-Zdrój, Poljska, 19.09.2006. - 20.09.2006
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
informacijska pismenost ; informacijsko komunikacijske tehnologije ; učiteljeva kompetencija ; konstruktivističke strategije učenja i poučavanja
(information literacy ; information and communication technologies (ICT) ; educaation of preschool teachers ; teacher's competence ; constructivist teaching and learning strategies)
Sažetak
U radu se posebna pozornost posvećuje učiteljevoj informacijskoj pismenosti i kompetentnosti edukacijske uporabe ICT, kao preduvjetima uspostavljanja novih modela učenja i poučavanja te transformiranja tradicionalne edukacijske prakse. U svjetlu rezultata provedenog istraživanja nekih aspekata informacijske pismenosti studenata (budućih predškolskih učitelja), autorice upućuju na korespondenciju kontinuiteta iskustava učenja i poučavanja s razinom studentske informacijske kompetencije. Na osnovi kritičke prosudbe aktualne prakse izobrazbe učitelja, upozoravaju na potrebu upotpunjavanja praktične dimenzije učiteljeve informacijske pismenosti vrjednosnom dimenzijom, kao i na nužnu uzajamnost pouke o ICT i učinkovitog uklapanja ICT u učiteljeva osobna iskustva učenja.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija