Pregled bibliografske jedinice broj: 268916
Interactional and educational potential of the internet
Interactional and educational potential of the internet // Otkrytoe obrazovanie: Opyt, problemy, perspektivy / Pak, Nikolaj Insebovič, Adolf, Vladimir Aleksandrovič ; Rogov, Valentin Vasiljevič (ur.).
Krasnojarsk: Krasnojarskij gosudarstvennyj pedagogičeskij universitet im. V. P. Astafjeva, 2006. str. 3-9 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 268916 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interactional and educational potential of the internet
Autori
Babić, Nada ; Irović, Stanislava
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Otkrytoe obrazovanie: Opyt, problemy, perspektivy
/ Pak, Nikolaj Insebovič, Adolf, Vladimir Aleksandrovič ; Rogov, Valentin Vasiljevič - Krasnojarsk : Krasnojarskij gosudarstvennyj pedagogičeskij universitet im. V. P. Astafjeva, 2006, 3-9
Skup
Otkrytoe obrazovanie: Opyt, problemy, perspektivy
Mjesto i datum
Krasnojarsk, Ruska Federacija, 15.05.2006. - 17.05.2006
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
internet ; otvorena edukacija ; on-line učenje ; interaktivnost ; konstruktivistički pristup
(internet ; open educationon ; on-line learning ; interactivity ; constructistic approach)
Sažetak
U radu se razmatraju priroda i dometi djelovanja interneta kao dominantne komunikacijsko informacijske tehnologije: ekspanzivnost, neutralnost i/ili ideologizacija, konstruktivni i destruktivni utjecaji, djelovanje na obrasce socijalnog ponašanja. Također se prezentiraju i propituju određenja digitalne podjele i strategije njezina premošćivanja. U sklopu razmatranja pozicije i uloge interneta u kontekstu otvorene edukacije i edukacije na daljinu problematiziraju se terminološka pitanja i pojmovna određenja, kvalitetu komunikacije i interakcije i načine ostvarivanja interaktivnosti u on-line sredinama učenja, komparativne prednosti/nedostatke u odnosu na izravno učenje/poučavanje, vjerovanja učitelja i učenika o on-line učenju/poučavanju. Ukazuje se na nužnost koherentnog teorijskog okvira on-line učenja/poučavanja te kritički propituju pokušaje konstruktivističkog pristupa on-line učenju/poučavanju. Autorice zaključuju kako edukacijski učinci interneta ovise ne samo o prirodi i karakteristikama medija, već prvenstveno o uspješnosti njihova integriranja u situacije učenja i poučavanja.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0245001
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Stanislava Irović
(autor)