Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 2689

Proizvodnja hrane, marketing i marketibilnost programa razvitka


Leko, Mirna
Proizvodnja hrane, marketing i marketibilnost programa razvitka // Strategija gospodarskog razvitka istočne Hrvatske / Baban, Ljubomir ; Jakšić, Marijan ; Pekanov, Katarina (ur.).
Osijek: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 1998. str. 133-141 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 2689 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Proizvodnja hrane, marketing i marketibilnost programa razvitka
(Food Production, Marketing and Marketablility of Development Programs)

Autori
Leko, Mirna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Strategija gospodarskog razvitka istočne Hrvatske / Baban, Ljubomir ; Jakšić, Marijan ; Pekanov, Katarina - Osijek : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 1998, 133-141

Skup
Strategija gospodarskog razvitka istočne Hrvatske

Mjesto i datum
Bizovac, Hrvatska, 27.11.1997. - 28.11.1997

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
proizvodnja hrane; obiteljsko gospodarstvo; strategija razvitka; marketing
(food production; family agricultural production; development strategy; marketint)

Sažetak
I ekonomska je praksa, kao i teorija, već odavno utvrdila usku povezanost između proizvodnje i opskrbe hranom i općeg blagostanja i razvitka gospodarstva jedne zemlje. Mogućnost raspolaganja kvalitativno i kvantitativno odgovarajućom hranom nužna je, ne samo za pojedinca nego i za državu, pa i u međunarodnim odnosima. Shvaćajući značenje proizvodnje hrane i potencijalne mogućnosti za tu proizvodnju u Republici Hrvatskoj, ova gospodarska grana postala je jedna od prioritetnih u daljnjem općem razvitku nacionalnog gospodarstva. Vlada Republike Hrvatske donijela je niz mjera i programa za poticanje ubrzanog razvitka proizvodnje hrane, posebice poljoprivredne proizvodnje pod kvalitativno promijenjenim uvjetima u kojima osnovicu tog razvitka čini obiteljsko gospodarstvo. Svi ti programi predstavljaju skup državnih inicijativa kojih na području poljoprivredne proizvodnje u našoj zemlji dugo nije bilo, međutim pitanje "markatibilnosti" tih programa podložno je raspravi i promišljanjima. Pilot istraživanje u selu Vladislavci nedaleko od Osijeka daje neke odgovore na pitanja o primjenjivosti i zainteresiranosti korisnika za te programe, kao i sliku stvarnog stanja jednog hrvatskog sela i problema vezanih uz proizvodnju hrane. Ono istovremeno otvara i čitav niz novih pitanja i mogućnosti prilagodbi postojećih programa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010002

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Mirna Leko-Šimić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Leko, Mirna
Proizvodnja hrane, marketing i marketibilnost programa razvitka // Strategija gospodarskog razvitka istočne Hrvatske / Baban, Ljubomir ; Jakšić, Marijan ; Pekanov, Katarina (ur.).
Osijek: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 1998. str. 133-141 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Leko, M. (1998) Proizvodnja hrane, marketing i marketibilnost programa razvitka. U: Baban, L., Jakšić, M. & Pekanov, K. (ur.)Strategija gospodarskog razvitka istočne Hrvatske.
@article{article, author = {Leko, Mirna}, year = {1998}, pages = {133-141}, keywords = {proizvodnja hrane, obiteljsko gospodarstvo, strategija razvitka, marketing}, title = {Proizvodnja hrane, marketing i marketibilnost programa razvitka}, keyword = {proizvodnja hrane, obiteljsko gospodarstvo, strategija razvitka, marketing}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Bizovac, Hrvatska} }
@article{article, author = {Leko, Mirna}, year = {1998}, pages = {133-141}, keywords = {food production, family agricultural production, development strategy, marketint}, title = {Food Production, Marketing and Marketablility of Development Programs}, keyword = {food production, family agricultural production, development strategy, marketint}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Bizovac, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font