Pregled bibliografske jedinice broj: 2689
Proizvodnja hrane, marketing i marketibilnost programa razvitka
Proizvodnja hrane, marketing i marketibilnost programa razvitka // Strategija gospodarskog razvitka istočne Hrvatske / Baban, Ljubomir ; Jakšić, Marijan ; Pekanov, Katarina (ur.).
Osijek: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 1998. str. 133-141 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 2689 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Proizvodnja hrane, marketing i marketibilnost programa razvitka
(Food Production, Marketing and Marketablility of Development Programs)
Autori
Leko, Mirna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Strategija gospodarskog razvitka istočne Hrvatske
/ Baban, Ljubomir ; Jakšić, Marijan ; Pekanov, Katarina - Osijek : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 1998, 133-141
Skup
Strategija gospodarskog razvitka istočne Hrvatske
Mjesto i datum
Bizovac, Hrvatska, 27.11.1997. - 28.11.1997
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
proizvodnja hrane; obiteljsko gospodarstvo; strategija razvitka; marketing
(food production; family agricultural production; development strategy; marketint)
Sažetak
I ekonomska je praksa, kao i teorija, već odavno utvrdila usku povezanost između proizvodnje i opskrbe hranom i općeg blagostanja i razvitka gospodarstva jedne zemlje. Mogućnost raspolaganja kvalitativno i kvantitativno odgovarajućom hranom nužna je, ne samo za pojedinca nego i za državu, pa i u međunarodnim odnosima. Shvaćajući značenje proizvodnje hrane i potencijalne mogućnosti za tu proizvodnju u Republici Hrvatskoj, ova gospodarska grana postala je jedna od prioritetnih u daljnjem općem razvitku nacionalnog gospodarstva. Vlada Republike Hrvatske donijela je niz mjera i programa za poticanje ubrzanog razvitka proizvodnje hrane, posebice poljoprivredne proizvodnje pod kvalitativno promijenjenim uvjetima u kojima osnovicu tog razvitka čini obiteljsko gospodarstvo. Svi ti programi predstavljaju skup državnih inicijativa kojih na području poljoprivredne proizvodnje u našoj zemlji dugo nije bilo, međutim pitanje "markatibilnosti" tih programa podložno je raspravi i promišljanjima. Pilot istraživanje u selu Vladislavci nedaleko od Osijeka daje neke odgovore na pitanja o primjenjivosti i zainteresiranosti korisnika za te programe, kao i sliku stvarnog stanja jednog hrvatskog sela i problema vezanih uz proizvodnju hrane. Ono istovremeno otvara i čitav niz novih pitanja i mogućnosti prilagodbi postojećih programa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA