Pregled bibliografske jedinice broj: 268862
Informacijske tehnologije i konstruktivistička paradigma učenja/poučavanja
Informacijske tehnologije i konstruktivistička paradigma učenja/poučavanja // Informatologia, 38 (2005), 3; 162-167 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 268862 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Informacijske tehnologije i konstruktivistička paradigma učenja/poučavanja
(Information tehnologies and constructivistic paradigm of teaching)
Autori
Babić, Nada ; Irović, Stanislava
Izvornik
Informatologia (1330-0067) 38
(2005), 3;
162-167
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
konstruktivizam ; informacijske tehnologije ; učenje i poučavanje
(constructivism ; information technology ; učenje i poučavanje)
Sažetak
U radu se propituje kompatibilnost edukacijekse upotrebe suvremenih informacijskih tehnologija i konstruktivizma kao teorije o učenju i poučavanju. Ukazuje se na shvaćanja o ulogama suvremenih informacijskih tehnologija u transformiranju čina učenja i poučavanja. Razmatraju se njihove prednosti i ograničenja. Identificiraju se i analiziraju potencijali informacijskih tehnologija sukladni bitnim načelima konstruktivizma. Autorice zagovaraju "konstruktivistički dizajn instrukcije" kao ključnu pretpostavku učinkovite edukacijske primjene informacijskih tehnologija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0245001
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Nada Babić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Engineering Index
- Informatics Abstracts - INFA
- Information Science Abstracts - ISA
- Library and Information Science Abstracts - LISA
- Pascal Thema
- Information Science Documentation
- Referativnyj Žurnal. Informatica
- Science Abstracts - Sa