Pregled bibliografske jedinice broj: 268640
Zadovoljavanje djetetovih potreba pretpostavka za humanistički pristup predškolskom djetetu
Zadovoljavanje djetetovih potreba pretpostavka za humanistički pristup predškolskom djetetu // Humanizam u nastavi : stručno znanstveni skup : zbornik radova / Matas, Mate ; Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Petrinja : Zagreb: Visoka učiteljska škola ; Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2000. str. 115-124 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 268640 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zadovoljavanje djetetovih potreba pretpostavka za humanistički pristup predškolskom djetetu
(Fulfilment of child's needs presumption to humanistic approach to pre-school child)
Autori
Tatković, Nevenka ; Orbanić, Srđa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Humanizam u nastavi : stručno znanstveni skup : zbornik radova
/ Matas, Mate ; Vrgoč, Hrvoje - Petrinja : Zagreb : Visoka učiteljska škola ; Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2000, 115-124
ISBN
953-97805-1-9
Skup
Dani Mate Demarina
Mjesto i datum
Petrinja, Hrvatska, 10.06.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
predškolski odgoj; djetetove potrebe; humanistički pristup
(pre-school education; child's needse; humanistic approach)
Sažetak
Pitanje zadovoljavanja djetetovih potreba u procesu predškolskog odgoja jedno je od temeljnih načela humanističkog pristupa djetetu, te demokratskog ustroja cjelokupnog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj. Ovo pitanje nije moguće svesti samo na uske didaktičko-metodičke odrednice, već u obzir treba uzeti infrastrukturne i kontingentne čimbenike, stoga autori u radu razmatraju teorijske osnove za praktičnu realizaciju razvojnih potreba djeteta u kontekstu važećih zakonskih dokumenata i humanističke razvojne koncepcije predškolskog odgoja u Republici Hrvatskoj. S obzirom na cjelovitost djetetova razvoja, slika djetetovih potreba i mogućnosti osnova je za programiranje, realizaciju i evaluaciju procesa odgoja i obrazovanja, kojim se mogu i trebaju poticati razvojne mogućnosti predškolskog djeteta u cilju razvoja autonomije djeteta te stvaralačkog odnosa prema svijetu koji ga okružuje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka učiteljska škola u Puli