Pregled bibliografske jedinice broj: 268638
Promocijski miks : Slučaj: turistička agencija Terra incognita
Promocijski miks : Slučaj: turistička agencija Terra incognita, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 268638 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocijski miks : Slučaj: turistička agencija Terra incognita
(Promotional Mix - Case: Tourist Agency "Terra incognita")
Autori
Crnković, Slaven
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
31.10
Godina
2006
Stranica
55
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
promocija; oglašavanje; osobna prodaja; unapređenje prodaje; odnosi s javnošću; Terra incognita
(promotion; advertising; personal selling; sales promotion; public relations; Terra incognita)
Sažetak
Integralno marketinško komuniciranje ključ je uspjeha na suvremenom tržištu. Razvijanjem učinkovitih marketinških komunikacija prilikom kojih se uspostavljaju međusobne veze sa ciljanom publikom moguće je tek integracijom svih funkcija. Tek objedinjenjem komponenata promocijskih aktivnosti stvara se promocijski miks i jedino njihovim međusobnim usklađivanjem i koordiniranjem moguće je ostvariti zajednički cilj - pridobivanje potrošača. Promocija se ne može oslanjati na jednu svoju komponentu zapostavljajući ostale, a neke čak i isključivati. Gorski kotar jedno je od najatraktivnijih kontinentalnih područja Europe. Suvremeni turist traži turistički sadržaj, a najveći nedostatak je što takvih sadržaja u Gorskom kotaru ima premalo. Terra incognita je nova turistička agencija koja djeluje na području Gorskog kotara. Zajedničkim snagama svake od pojedinih promotivnih aktivnosti želi ostvariti međusobni sinergijski efekt u ostvarivanju promocijskih ciljeva: informiranja potrošača, diferenciranja proizvoda, povećanja potražnje, isticanja vrijednosti proizvoda te stabilizacije prodaje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA