Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 268638

Promocijski miks : Slučaj: turistička agencija Terra incognita


Crnković, Slaven
Promocijski miks : Slučaj: turistička agencija Terra incognita, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 268638 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promocijski miks : Slučaj: turistička agencija Terra incognita
(Promotional Mix - Case: Tourist Agency "Terra incognita")

Autori
Crnković, Slaven

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
31.10

Godina
2006

Stranica
55

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
promocija; oglašavanje; osobna prodaja; unapređenje prodaje; odnosi s javnošću; Terra incognita
(promotion; advertising; personal selling; sales promotion; public relations; Terra incognita)

Sažetak
Integralno marketinško komuniciranje ključ je uspjeha na suvremenom tržištu. Razvijanjem učinkovitih marketinških komunikacija prilikom kojih se uspostavljaju međusobne veze sa ciljanom publikom moguće je tek integracijom svih funkcija. Tek objedinjenjem komponenata promocijskih aktivnosti stvara se promocijski miks i jedino njihovim međusobnim usklađivanjem i koordiniranjem moguće je ostvariti zajednički cilj - pridobivanje potrošača. Promocija se ne može oslanjati na jednu svoju komponentu zapostavljajući ostale, a neke čak i isključivati. Gorski kotar jedno je od najatraktivnijih kontinentalnih područja Europe. Suvremeni turist traži turistički sadržaj, a najveći nedostatak je što takvih sadržaja u Gorskom kotaru ima premalo. Terra incognita je nova turistička agencija koja djeluje na području Gorskog kotara. Zajedničkim snagama svake od pojedinih promotivnih aktivnosti želi ostvariti međusobni sinergijski efekt u ostvarivanju promocijskih ciljeva: informiranja potrošača, diferenciranja proizvoda, povećanja potražnje, isticanja vrijednosti proizvoda te stabilizacije prodaje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Crnković, Slaven
Promocijski miks : Slučaj: turistička agencija Terra incognita, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Crnković, S. (2006) 'Promocijski miks : Slučaj: turistička agencija Terra incognita', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Crnkovi\'{c}, Slaven}, year = {2006}, pages = {55}, keywords = {promocija, ogla\v{s}avanje, osobna prodaja, unapre\djenje prodaje, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, Terra incognita}, title = {Promocijski miks : Slu\v{c}aj: turisti\v{c}ka agencija Terra incognita}, keyword = {promocija, ogla\v{s}avanje, osobna prodaja, unapre\djenje prodaje, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, Terra incognita}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Crnkovi\'{c}, Slaven}, year = {2006}, pages = {55}, keywords = {promotion, advertising, personal selling, sales promotion, public relations, Terra incognita}, title = {Promotional Mix - Case: Tourist Agency "Terra incognita"}, keyword = {promotion, advertising, personal selling, sales promotion, public relations, Terra incognita}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font