Pregled bibliografske jedinice broj: 268592
Internet promocija - Slučaj: Istravino d.d.
Internet promocija - Slučaj: Istravino d.d., 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 268592 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Internet promocija - Slučaj: Istravino d.d.
(Internet Promotion - Case: Istravino d.d.)
Autori
Jurković, Matko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
31.10
Godina
2006
Stranica
55
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
internet; internet promocija; e-promocija; Istravino d.d.
(internet; online promotion; e-promotion; Istravino d.d.)
Sažetak
Razvoj interneta je u velikoj mjeri utjecao i na marketing, budući da internet postaje nezaobilazan medij u ostvarenju marketinških aktivnosti tvrtke. Internet promocija je najvažniji element marketing miksa na internetu, a s obzirom na broj korisnika interneta ne postoji jeftiniji način promocije koji će biti dostupan tako brojnoj populaciji. Internet se najčešće koristi za pretraživanje web stranica i korištenje e-maila, pa su stoga e-mail newsletteri i korporativni web siteovi najvažniji za internet promociju, a posebno za oglašavanje putem interneta. Banneri su najstariji oblik oglasa na internetu, a među nove se trendove u internet oglašavanju ubrajaju mikro web stranice, advergames i advertainment web stranice, te blogovi. Iako internet kao medij pruža najviše mogućnosti za oglašavanje, razvijene su određene internet tehnike i za ostale elemente promocijskog miksa. Prikaz mogućnosti internet promocije je obrađen na temelju poduzeća Istravino d.d. iz Rijeke, a to je poduzeće uzeto za primjer budući da je tijekom izrade rada pripremalo nove web stranice pa su se pregledom aktualnog stanja i njihovih želja mogle vidjeti neke dosadašnje pogreške, ali i mogućnosti za internet promociju koje do sada nisu iskorištavali.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA