Pregled bibliografske jedinice broj: 268566
Strategije uvođenja novog proizvoda na tržište na kojem postoje supstituti
Strategije uvođenja novog proizvoda na tržište na kojem postoje supstituti, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 268566 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategije uvođenja novog proizvoda na tržište na kojem postoje supstituti
(Strategy of New Product Implementation on the Market with the Product Supstitutes)
Autori
Butković, Katica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
31.10
Godina
2006
Stranica
65
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
strategija uvođenja novog proizvoda; tržište; supstitut
(strategy of implementing a new product; market; supstitute)
Sažetak
Na tržištu postoje proizvodi istih ili sličnih osobina, a uvođenje novog proizvoda zahtjeva obraćanje posebne pozornosti na mnoge čimbenike. Rad ukazuje na probleme s kojima se susreće malo poduzeće u takvoj situaciji. Glavna motivacija izrade ovog diplomskog rada je dokazati da se malo poduzeće, s nedovoljnom ekonomskom snagom i iskustvom, a uz stručno znanje i stručni kadar može nositi s izazovima suvremenih tržišnih odnosa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA