Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 2682

Uloga informacijskoga sustava u razvoju maloprodajnih poslovnih jedinica


Segetlija, Zdenko; Lamza-Maronić, Maja
Uloga informacijskoga sustava u razvoju maloprodajnih poslovnih jedinica // Proceedings of the 8th International Symposium on Information Systems "Informacijski sustavi`97" / Aurer, Boris; Divjak, Blaženka (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 1997. str. 119-132 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 2682 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga informacijskoga sustava u razvoju maloprodajnih poslovnih jedinica
(The influence of informations system in the development of retailing institutions)

Autori
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Proceedings of the 8th International Symposium on Information Systems "Informacijski sustavi`97" / Aurer, Boris; Divjak, Blaženka - Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 1997, 119-132

Skup
Osmi međunarodni simpozij Informacijski sustavi '97

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 24.09.1997. - 26.09.1997

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
maloprodaja; instrumenti marketinga; poslovni informacijski sustav
(retailing; marketing means; business information system)

Sažetak
U radu se analiziraju obilježja oblika maloprodajne poslovne jedinice. Ta su obilježja proistekla iz izabranih funkcija (na osnovi zadaća), izabranih instrumenata marketinga (s obzirom na cilj i strategiju) i izabranoga organizacijskog rješenja. Načini izvršavanja trgovinskih funkcija, instrumenti marketinga i organizacijska rješenja mijenjaju se razvojem informacijskih sustava. Tako se razvijaju i novi oblici maloprodajnih poslovnih jedinica. Na osnovi svega toga pokušava se dati nova klasifikacija marketinških instrumenata maloprodajnoga poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010002

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Zdenko Segetlija (autor)

Avatar Url Maja Lamza-Maronić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Segetlija, Zdenko; Lamza-Maronić, Maja
Uloga informacijskoga sustava u razvoju maloprodajnih poslovnih jedinica // Proceedings of the 8th International Symposium on Information Systems "Informacijski sustavi`97" / Aurer, Boris; Divjak, Blaženka (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 1997. str. 119-132 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Segetlija, Z. & Lamza-Maronić, M. (1997) Uloga informacijskoga sustava u razvoju maloprodajnih poslovnih jedinica. U: Aurer, B. & Divjak, B. (ur.)Proceedings of the 8th International Symposium on Information Systems "Informacijski sustavi`97".
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko and Lamza-Maroni\'{c}, Maja}, year = {1997}, pages = {119-132}, keywords = {maloprodaja, instrumenti marketinga, poslovni informacijski sustav}, title = {Uloga informacijskoga sustava u razvoju maloprodajnih poslovnih jedinica}, keyword = {maloprodaja, instrumenti marketinga, poslovni informacijski sustav}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Segetlija, Zdenko and Lamza-Maroni\'{c}, Maja}, year = {1997}, pages = {119-132}, keywords = {retailing, marketing means, business information system}, title = {The influence of informations system in the development of retailing institutions}, keyword = {retailing, marketing means, business information system}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font