Pregled bibliografske jedinice broj: 2682
Uloga informacijskoga sustava u razvoju maloprodajnih poslovnih jedinica
Uloga informacijskoga sustava u razvoju maloprodajnih poslovnih jedinica // Proceedings of the 8th International Symposium on Information Systems "Informacijski sustavi`97" / Aurer, Boris; Divjak, Blaženka (ur.).
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 1997. str. 119-132 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 2682 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga informacijskoga sustava u razvoju maloprodajnih poslovnih jedinica
(The influence of informations system in the development of retailing institutions)
Autori
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings of the 8th International Symposium on Information Systems "Informacijski sustavi`97"
/ Aurer, Boris; Divjak, Blaženka - Varaždin : Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 1997, 119-132
Skup
Osmi međunarodni simpozij Informacijski sustavi '97
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 24.09.1997. - 26.09.1997
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
maloprodaja; instrumenti marketinga; poslovni informacijski sustav
(retailing; marketing means; business information system)
Sažetak
U radu se analiziraju obilježja oblika maloprodajne poslovne jedinice. Ta su obilježja proistekla iz izabranih funkcija (na osnovi zadaća), izabranih instrumenata marketinga (s obzirom na cilj i strategiju) i izabranoga organizacijskog rješenja.
Načini izvršavanja trgovinskih funkcija, instrumenti marketinga i organizacijska rješenja mijenjaju se razvojem informacijskih sustava. Tako se razvijaju i novi oblici maloprodajnih poslovnih jedinica. Na osnovi svega toga pokušava se dati nova klasifikacija marketinških instrumenata maloprodajnoga poduzeća.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija