Pregled bibliografske jedinice broj: 268173
Što dolazi prije – međukulturalna kompetencija ili gramatičko znanje?
Što dolazi prije – međukulturalna kompetencija ili gramatičko znanje? // XX. znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem JEZIK I IDENTITETI
Split, Hrvatska, 2006. (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 268173 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Što dolazi prije – međukulturalna kompetencija ili gramatičko znanje?
(What comes first – intercultural competence or knowledge of grammar?)
Autori
Gulešić Machata, Milvia ; Novak Milić, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Skup
XX. znanstveni skup s međunarodnim sudjelovanjem JEZIK I IDENTITETI
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 25.05.2006. - 27.05.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
međukulturalna kompetencija; gramatički oblici; kulturalna znanja
(intercultural competence; grammatical forms; cultural knowledge)
Sažetak
U radu se govori o načinima usklađivanja različitih dijelova nastave stranoga jezika – učenja i usvajanja gramatičkih oblika s jedne strane, i s druge strane, postizanja međukulturale kompetencije, koja u današnjem svijetu postaje jednako važnim ciljem kao i opće jezično znanje. Budući da hrvatski jezik ima razvijenu morfologiju i od početka se uče mnoga gramatička pravila, postavlja se pitanje kako gramatička znanja uskladiti s kulturalnima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb