Pregled bibliografske jedinice broj: 268122
Provođenje slobodnog vremena djece i mladih s poremećajima u ponašanju – kvalitativna metoda
Provođenje slobodnog vremena djece i mladih s poremećajima u ponašanju – kvalitativna metoda // Revija za sociologiju, 1 (2006), 1-2; 77-90 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 268122 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Provođenje slobodnog vremena djece i mladih s poremećajima u ponašanju – kvalitativna metoda
(Leisure time of children and youth with behaviors disorders – qualitative study)
Autori
Jeđud, Ivana ; Novak, Tihana
Izvornik
Revija za sociologiju (0350-154X) 1
(2006), 1-2;
77-90
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
slobodno vrijeme; poremećaji u ponašanju; djeca i mladi; kvalitativna metoda
(leisure time; behaviors disorders; children)
Sažetak
Zabava, učenje novih znanja i vještina, gradnja važnih odnosa, osnaživanje i mnogi drugi. U adolescenciji vršnjaci postaju "važnijima" od obitelji, stoga se u krugu vršnjaka počinju zadovoljavati potrebe koje su se prije zadovoljavale u obitelji. U vršnjačkoj skupini mladi nalaze potrebnu potporu za svoje stavove, interese, motive, poglede na život. Zbog tih, ali i drugih razloga, suvremena literatura koja se bavi djecom i mladima s poremećajima u ponašanju i onima u riziku, slobodno vrijeme procjenjuje kao značajno područje u kojem se pojavljuju mnogi rizici za razvoj poremećaja u ponašanju, ali i snage za prevenciju, rano otkrivanje i djelovanje stručnjaka. Ovo istraživanje dio je projekta Socijalnopedagoška dijagnoza – participacija korisnika u procesu procjene potreba i planiranje intervencija, nastalog u želji da se približi odgovorima na pitanje kako bolje prosuditi potencijale djeteta i njegova okruženja i pronaći kvalitetnije načine postizanja ciljeva odgoja i socijalizacije. Tema kojom se bavi ovaj rad dio je cjelokupne slike, a odnosi se na slobodno vrijeme. Ispitivano je dvadesetoro djece i mladih s poremećajima u ponašanju koji se nalaze u procesu stručne procjene potreba i planiranja intervencija, u dobi od 12-17 godina. S njima je vođen polustrukturirani intervju, a podaci su obrađeni kvalitativnom metodom, postupcima sažimanja i strukturiranja, pomoću Nvivo programa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- International Bibliography of the Social Sciences (IBSS)
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- Sociological Abstracts
- Worldwide Political Science Abstracts
- DARE Social Science Periodicals Databank