Pregled bibliografske jedinice broj: 267794
Primjena CEF-a u nastavi hrvatskog kao drugog/stranog jezika
Primjena CEF-a u nastavi hrvatskog kao drugog/stranog jezika // Metodika Časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 11 (2005), 295-309 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 267794 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena CEF-a u nastavi hrvatskog kao drugog/stranog jezika
(The Use of CEF in the Teaching of Croatian as Second/Foreign Language)
Autori
Pasini, Dinka ; Juričić, Antonio-Toni
Izvornik
Metodika Časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi (1332-7879) 11
(2005);
295-309
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
program; Croaticum; CEF; razine
(programme; Croaticum; CEF; levels)
Sažetak
Croaticum je središnji nacionalni lektorat za hrvatski kao drugi/strani jezik na Odsjeku za kroatistiku Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Program jezičnih vježbi Croaticuma usklađuje se s CEF-om (Zajedničkim europskim okvirom). Jezične vježbe temelje se na tradicionalnoj podjeli na tri razine jezične kompetencije: osnovnu, srednju i naprednu. Sve tri razine usporedive su s referentnim stupnjevima Okvira: osnovna s B1, srednja s B2, a napredna s C1.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija