Pregled bibliografske jedinice broj: 267444
Od doživljaja do jezika
Od doživljaja do jezika // 2.interdisciplinarni simpozij o ranom razvoju i komunikaciji -Rana intervencija u djece s jezično-govornim teškoćama: zbornik sažetaka / Marta Ljubešić et al. (ur.).
Zagreb: Odsjek za logopediju ERF-a, Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatsko logopedsko društvo, Hrvatsko psihološko društvo, Akademija za razvojnu rehabilitaciju, 2006. (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 267444 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Od doživljaja do jezika
(From experience to language)
Autori
Rade, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
2.interdisciplinarni simpozij o ranom razvoju i komunikaciji -Rana intervencija u djece s jezično-govornim teškoćama: zbornik sažetaka
/ Marta Ljubešić et al. - Zagreb : Odsjek za logopediju ERF-a, Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatsko logopedsko društvo, Hrvatsko psihološko društvo, Akademija za razvojnu rehabilitaciju, 2006
Skup
2.interdisciplinarni simpozij o ranom razvoju i komunikaciji -Rana intervencija u djece s jezično-govornim teškoćama
Mjesto i datum
Preko, Hrvatska; Zadar, Hrvatska, 29.06.2006. - 01.07.2006
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
doživljaj; govorno-motorička igra; gestovni znak; igračke; simboli
(experience; speech-motor game; gesture; toys; symbols)
Sažetak
Bogat obiteljski život daje djeci brojne temeljne doživljaje i sadržaje. U jaslicama i vrtiću djeca stečena iskustva dopunjuju. Za malu djecu, osobito onu koja kasne u govorno-jezičnom razvoju, važno je da se temeljni doživljaji / sadržaji oblikuju u govorno-motoričku igru i dramatizaciju. Govorno-motorička igra omogućuje tjelesno-afektivnu komunikaciju između odraslog i djeteta tijekom koje dolazi do intenzivne razmjene neverbalnih i verbalnih poruka, Na taj način dijete zadržava u svom sjećanju ne samo temeljni doživljaj nego i sav govorno-jezični materijal koji ide s njim “ u paketu” . Kada je neki temeljni doživljaji / sadržaj obrađen govorno - motoričkom igrom, obogaćen gestovnim znakovima i proigran igračkama, može ga se nadopuniti slikom, crtežom, slikovnim simbolom, piktogramom, napisanim riječima… Shema takvog poticanja ranog govorno-jezičnog razvoja može se analizirati i s motrišta preplitanja kompetencija obitelji, odgajatelja i logopeda (defektologa? fizioterapeuta?).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija