Pregled bibliografske jedinice broj: 267418
Ritmičke stimulacije i poticanje ranog govorno-jezičnog razvoja
Ritmičke stimulacije i poticanje ranog govorno-jezičnog razvoja // 2.interdiciplinarni simpozij o ranom razvoju i komunikaciji - Rana intervencija u djece s jezično-govornim teškoćama: zbornik sažetaka / Marta Ljubešić et al. (ur.).
Zagreb: Odsjek za logopediju ERF-a, Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatsko logopedsko društvo, Hrvatsko psihološko društvo, Akademija za razvojnu rehabilitaciju, 2006. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 267418 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ritmičke stimulacije i poticanje ranog govorno-jezičnog razvoja
(Rhythmic stimulation and stimulation of early speech and language development)
Autori
Rade, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
2.interdiciplinarni simpozij o ranom razvoju i komunikaciji - Rana intervencija u djece s jezično-govornim teškoćama: zbornik sažetaka
/ Marta Ljubešić et al. - Zagreb : Odsjek za logopediju ERF-a, Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatsko logopedsko društvo, Hrvatsko psihološko društvo, Akademija za razvojnu rehabilitaciju, 2006
Skup
2.interdiciplinarni simpozij o ranom razvoju i komunikaciji - Rana intervencija u djece s jezično-govornim teškoćama
Mjesto i datum
Preko, Hrvatska; Zadar, Hrvatska, 29.06.2006. - 01.07.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
terapija pokretom; učenje svim osjetilima; "višejezično"sporazumijevanje
(therapy by movement; learning by all sensations; "multilingual" communication)
Sažetak
Ritmičke stimulacije su oblik logopedske terapije. To je terapijski postupak kojim se pokretom i govorom djeluje na komunikacijske, jezične, govorne i motoričke sposobnosti djeteta. Proizašao je iz spoja logopedske struke, VT metode i Labanove teorije pokreta. U Poliklinici Suvag ritmičke stimulacije već 27 godina provodi logoped-ritmičar na odsjeku za govorne poremećaje, ambulantno, na uputnicu. Što je dijete mlađe to su veće prednosti koje ritmičke stimulacije pružaju u odnosu na klasičnu govornu terapiju jer omogućavaju usklađivanje s posebnostima koje proizlaze iz niske kronološke dobi djeteta i posebnih potreba koje proizlaze iz njegovih teškoća. Ritmičke stimulacije omogućuju djeci « ; višejezično» ; sporazumijevanje (motorička akcija> gesta > riječ… ), učenje svim osjetilima (multisenzorno) i dječjem senzibilitetu prilagođen govorno-jezični trening. Pretvaranje temeljnih djetetovih iskustava u govorno – motoričku igru jedan je od načina da se roditelji, odgajatelji i terapeuti prepoznaju i ujedine na zajedničkom projektu poticanja govorno-jezičnog razvoja male djece. U tom smislu bit će prikazan i poster « ; Govorom od doživljaja do jezika» ; .
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija