Pregled bibliografske jedinice broj: 267408
Program opće i govorne stimulacije kod kuće
Program opće i govorne stimulacije kod kuće // 2.interdisciplinarni simpozij o ranom razvoju i komunikaciji - Rana intervencija u djece s jezično-govornim teškoćama: zbornik sažetaka / Ljubešić, Marta (ur.).
Zagreb: Odsjek za logopediju ERF-a, Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatsko logopedsko društvo, Hrvatsko psihološko društvo, Akademija za razvojnu rehabilitaciju, 2006. str. 30-31 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 267408 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Program opće i govorne stimulacije kod kuće
(Program of general and speech stimulation at home)
Autori
Jug, Silva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
2.interdisciplinarni simpozij o ranom razvoju i komunikaciji - Rana intervencija u djece s jezično-govornim teškoćama: zbornik sažetaka
/ Ljubešić, Marta - Zagreb : Odsjek za logopediju ERF-a, Sveučilišta u Zagrebu, Hrvatsko logopedsko društvo, Hrvatsko psihološko društvo, Akademija za razvojnu rehabilitaciju, 2006, 30-31
Skup
2.interdisciplinarni simpozij o ranom razvoju i komunikaciji - Rana intervencija u djece s jezično-govornim teškoćama
Mjesto i datum
Preko, Hrvatska ; Zadar, Hrvatska, 29.06.2006. - 01.07.2006
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
roditelji ; način poticanja
(parents ; ways of stimulating)
Sažetak
Ne pojavi li se kod djeteta aktivan govor na razini dvočlanog iskaza kao ni razumijevanje jednostavnih naloga od dvije riječi u dobi oko 30 mjeseci, već je vrijeme za sustavno poticanje govornog razvoja, što je intenzivnije moguće. Najviše glavobolje roditeljima zadaju hiperaktivna, samovoljna djeca, kratke, raspršene pažnje.Ona ne prihvaćaju ponuđene sadržaje i povode se isključivo za vlastitim impulsima koje je roditeljima teško slijediti. Kako poticati dijete koje poput vjetrića vrluda na sve strane, ignorirajući uporna i uzaludna nastojanja roditelja da mu usmjere pažnju? U takvim slučajevima roditelji često odustaju u nadi da će tijekom vremena napredovanju djetetova razvoja samo po sebi pomoći njegovo sazrijevanje. Pred stručnjake se postavlja pitanje: jesmo li se dovoljno duboko uživjeli u stanja roditelja i pomogli njima, kako bi oni mogli pomoći svom djetetu? Ovaj rad okrenut je ponajprije roditeljima, na osnovu čijih dvojbi i pitanja je i nastao te čija je intuitivna znanja potrebno podići na operativnu razinu osvještenijeg poticanja djetetova razvoja. Zatim se obraća i stručnjacima čija se odgovornost očituje u njihovom sustavnijem djelovanju na roditelje, tijekom optimalnog vremena razvoja govora i jezika kada malo, trogodišnje dijete još nije uključeno u direktnu govornu terapiju jer još uvijek treba intenzivno učiti upravo u obiteljskom okružju, na što prirodniji način.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
MZOS-0207002 - Verbotonalna metoda i umjetna pužnica: program dijagnostike i rehabilitacije (Runjić, Nađa, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Poliklinika SUVAG