Pregled bibliografske jedinice broj: 267216
Reklama i tehnologija osjetilnosti
Reklama i tehnologija osjetilnosti // Riječki filološki dani 6: zbornik radova s Međunarodnoga znanstvenog skupa Riječki filološki dani održanoga u Rijeci od 18. do 20. studenoga 2004 / Srdoč-Konestra, Ines ; Vranić, Silvana (ur.).
Rijeka, 2004. str. 573-590 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 267216 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Reklama i tehnologija osjetilnosti
(Advertising and technology of sensuousity)
Autori
Mijatović, Aleksandar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Riječki filološki dani 6: zbornik radova s Međunarodnoga znanstvenog skupa Riječki filološki dani održanoga u Rijeci od 18. do 20. studenoga 2004
/ Srdoč-Konestra, Ines ; Vranić, Silvana - Rijeka, 2004, 573-590
Skup
Riječki filološki dani
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 18.11.2004. - 20.11.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
reklama; proteza; fetiš
(advertising; prosthesis; fetish)
Sažetak
Rad se bavi dvjema temama: prvo povijesnim okvirom u kojem nastaje reklama, te drugo, pokušajem pojmovnog razgraničavanja koncepta fetišizma robe i koncepta reklamne reprezentacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0130768
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Filozofski fakultet, Zagreb