Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 267216

Reklama i tehnologija osjetilnosti


Mijatović, Aleksandar
Reklama i tehnologija osjetilnosti // Riječki filološki dani 6: zbornik radova s Međunarodnoga znanstvenog skupa Riječki filološki dani održanoga u Rijeci od 18. do 20. studenoga 2004 / Srdoč-Konestra, Ines ; Vranić, Silvana (ur.).
Rijeka, 2004. str. 573-590 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 267216 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Reklama i tehnologija osjetilnosti
(Advertising and technology of sensuousity)

Autori
Mijatović, Aleksandar

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Riječki filološki dani 6: zbornik radova s Međunarodnoga znanstvenog skupa Riječki filološki dani održanoga u Rijeci od 18. do 20. studenoga 2004 / Srdoč-Konestra, Ines ; Vranić, Silvana - Rijeka, 2004, 573-590

Skup
Riječki filološki dani

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 18.11.2004. - 20.11.2004

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
reklama; proteza; fetiš
(advertising; prosthesis; fetish)

Sažetak
Rad se bavi dvjema temama: prvo povijesnim okvirom u kojem nastaje reklama, te drugo, pokušajem pojmovnog razgraničavanja koncepta fetišizma robe i koncepta reklamne reprezentacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130768

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Filozofski fakultet, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Mijatović, Aleksandar
Reklama i tehnologija osjetilnosti // Riječki filološki dani 6: zbornik radova s Međunarodnoga znanstvenog skupa Riječki filološki dani održanoga u Rijeci od 18. do 20. studenoga 2004 / Srdoč-Konestra, Ines ; Vranić, Silvana (ur.).
Rijeka, 2004. str. 573-590 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Mijatović, A. (2004) Reklama i tehnologija osjetilnosti. U: Srdoč-Konestra, I. & Vranić, S. (ur.)Riječki filološki dani 6: zbornik radova s Međunarodnoga znanstvenog skupa Riječki filološki dani održanoga u Rijeci od 18. do 20. studenoga 2004.
@article{article, author = {Mijatovi\'{c}, Aleksandar}, year = {2004}, pages = {573-590}, keywords = {reklama, proteza, feti\v{s}}, title = {Reklama i tehnologija osjetilnosti}, keyword = {reklama, proteza, feti\v{s}}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mijatovi\'{c}, Aleksandar}, year = {2004}, pages = {573-590}, keywords = {advertising, prosthesis, fetish}, title = {Advertising and technology of sensuousity}, keyword = {advertising, prosthesis, fetish}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font