Pregled bibliografske jedinice broj: 267199
Primjena Raschovog modela na analizu razredbenih ispita
Primjena Raschovog modela na analizu razredbenih ispita // Poučak, 26 (2006), 1-18 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 267199 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena Raschovog modela na analizu razredbenih ispita
(Application of the Rasch model to the analysis of the entrance exams)
Autori
Bombardelli, Mea ; Ilišević, Dijana ; Milin-Šipuš, Željka ; Planinić, Maja
Izvornik
Poučak (1332-3008) 26
(2006);
1-18
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Raschov model; razredbeni ispit
(Rasch model; entrance exam)
Sažetak
Članak donosi analizu razredbenih ispita održanih 2004. i 2005. godine na PMF-Matematičkom odjelu Sveučilišta u Zagrebu koristeći Raschov statistički model. Analiza je provedena sa svrhom što boljeg razumijevanja adekvatnosti provedenih testova. Godine 2004. testu provjere znanja pristupilo je 490, a 2005. godine 416 pristupnika. Test se sastojao od 33 zadatka, od čega je 20 zadataka bilo iz matematike, 5 iz informatike i 8 iz fizike. Analizom testova utvrđena je njihova dobra usklađenost s modelom (visoka pouzdanost, dobra raspodjela zadataka po težini), a autorice je posebno zanimao i manji broj zadataka, koji ne pokazuje usklađenost s modelom (misfit). Ti su zadaci analizirani posebno.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Dijana Ilišević
(autor)
Željka Milin-Šipuš
(autor)
Maja Planinić
(autor)
Mea Bombardelli
(autor)