Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 267025

Unaprjeđivanje kvalitete formalnog obrazovanja u Hrvatskoj - Mjesto i uloga psihologa


Bezinović, Petar; Ristić Dedić, Zrinka
Unaprjeđivanje kvalitete formalnog obrazovanja u Hrvatskoj - Mjesto i uloga psihologa // Ljudski potencijali kroz životni vijek / Jelčić, Jasminka ; Lopižić, Josip ; Lugović, Gina ; Sušanj, Zoran (ur.).
Šibenik: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2006. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 267025 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Unaprjeđivanje kvalitete formalnog obrazovanja u Hrvatskoj - Mjesto i uloga psihologa
(Improvement of the quality of formal education in Croatia - The position and the role of psyhologists)

Autori
Bezinović, Petar ; Ristić Dedić, Zrinka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Ljudski potencijali kroz životni vijek / Jelčić, Jasminka ; Lopižić, Josip ; Lugović, Gina ; Sušanj, Zoran - Šibenik : Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2006

Skup
14. godišnja konferencija hrvatskih psihologa

Mjesto i datum
Vodice, Hrvatska, 25.10.2006. - 28.10.2006

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
kvaliteta obrazovanja; sumativno vrednovanje; formativno vrednovanje; samovrednovanje škola
(kvaliteta obrazovanja; summative assessment; formative assessment; school self-evaluation)

Sažetak
Unaprjeđivanje kvalitete obrazovanja prioritet je društvenog razvoja. Tri su mehanizma na kojima se temelji novi pristup unaprjeđivanju kvalitete obrazovanja u Hrvatskoj: 1) državna matura kao oblik vanjskog sumativnog vrednovanja ; 2) nacionalni ispiti kao oblik vanjskog formativnog vrednovanja i 3) samovrednovanje škola kao komplementarni sustav vanjskom vrednovanju škola. U procese i postupke ovih oblika vrednovanja nužno je uključiti psihologe koji su kvalificirani za provođenje evaluacijskih postupaka, za edukacijska mjerenja, korištenje statističkih analiza, razvoj instrumentarija za praćenje poželjnih promjena u procesima učenja i poučavanja te poticajno komuniciranje u procesu samoanalize i samovrednovanja škola.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0100502
0100999

Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Bezinović, Petar; Ristić Dedić, Zrinka
Unaprjeđivanje kvalitete formalnog obrazovanja u Hrvatskoj - Mjesto i uloga psihologa // Ljudski potencijali kroz životni vijek / Jelčić, Jasminka ; Lopižić, Josip ; Lugović, Gina ; Sušanj, Zoran (ur.).
Šibenik: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2006. (predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
Bezinović, P. & Ristić Dedić, Z. (2006) Unaprjeđivanje kvalitete formalnog obrazovanja u Hrvatskoj - Mjesto i uloga psihologa. U: Jelčić, J., Lopižić, J., Lugović, G. & Sušanj, Z. (ur.)Ljudski potencijali kroz životni vijek.
@article{article, author = {Bezinovi\'{c}, Petar and Risti\'{c} Dedi\'{c}, Zrinka}, year = {2006}, pages = {18}, keywords = {kvaliteta obrazovanja, sumativno vrednovanje, formativno vrednovanje, samovrednovanje \v{s}kola}, title = {Unaprje\djivanje kvalitete formalnog obrazovanja u Hrvatskoj - Mjesto i uloga psihologa}, keyword = {kvaliteta obrazovanja, sumativno vrednovanje, formativno vrednovanje, samovrednovanje \v{s}kola}, publisher = {Hrvatsko psiholo\v{s}ko dru\v{s}tvo (HPD)}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bezinovi\'{c}, Petar and Risti\'{c} Dedi\'{c}, Zrinka}, year = {2006}, pages = {18}, keywords = {kvaliteta obrazovanja, summative assessment, formative assessment, school self-evaluation}, title = {Improvement of the quality of formal education in Croatia - The position and the role of psyhologists}, keyword = {kvaliteta obrazovanja, summative assessment, formative assessment, school self-evaluation}, publisher = {Hrvatsko psiholo\v{s}ko dru\v{s}tvo (HPD)}, publisherplace = {Vodice, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font