Pregled bibliografske jedinice broj: 267009
Reklamni diskurz, spolna razlika i rodna stvarnost
Reklamni diskurz, spolna razlika i rodna stvarnost // Fluminensia:časopis za filološka istraživanja, 16 (2004), 1/2; 109-135 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
CROSBI ID: 267009 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Reklamni diskurz, spolna razlika i rodna stvarnost
(The Discourse of Advertisement, Sexual Difference and Gender Reality)
Autori
Mijatović, Aleksandar
Izvornik
Fluminensia:časopis za filološka istraživanja (0353-4642) 16
(2004), 1/2;
109-135
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
reklama; rodni identitet; fetiš; refleksivni pogled
(advertisement; gender identity; fetish; reflexive gaze)
Sažetak
Rad se bavi problematikom reprezentacije odnosa između spolova, te pitanjima regulacije rodnih identiteta u reklamama. Osnovna je hipoteza da reklamna reprezentacija ne nudi privid spolne jednakosti, niti služi učvršćivanju rodnog identiteta, nego, naprotiv, otkriva traumu razlike/manjka koja je neizbježno upisana u rodni identitet. Ovaj se pokušaj interpretacije reklamne reprezentacije provodi u okviru marksističkih i psihoanalitičkih pristupa kulturi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0130768
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Aleksandar Mijatović
(autor)