Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 267009

Reklamni diskurz, spolna razlika i rodna stvarnost


Mijatović, Aleksandar
Reklamni diskurz, spolna razlika i rodna stvarnost // Fluminensia:časopis za filološka istraživanja, 16 (2004), 1/2; 109-135 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


CROSBI ID: 267009 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Reklamni diskurz, spolna razlika i rodna stvarnost
(The Discourse of Advertisement, Sexual Difference and Gender Reality)

Autori
Mijatović, Aleksandar

Izvornik
Fluminensia:časopis za filološka istraživanja (0353-4642) 16 (2004), 1/2; 109-135

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
reklama; rodni identitet; fetiš; refleksivni pogled
(advertisement; gender identity; fetish; reflexive gaze)

Sažetak
Rad se bavi problematikom reprezentacije odnosa između spolova, te pitanjima regulacije rodnih identiteta u reklamama. Osnovna je hipoteza da reklamna reprezentacija ne nudi privid spolne jednakosti, niti služi učvršćivanju rodnog identiteta, nego, naprotiv, otkriva traumu razlike/manjka koja je neizbježno upisana u rodni identitet. Ovaj se pokušaj interpretacije reklamne reprezentacije provodi u okviru marksističkih i psihoanalitičkih pristupa kulturi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130768

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka,
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Aleksandar Mijatović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mijatović, Aleksandar
Reklamni diskurz, spolna razlika i rodna stvarnost // Fluminensia:časopis za filološka istraživanja, 16 (2004), 1/2; 109-135 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
Mijatović, A. (2004) Reklamni diskurz, spolna razlika i rodna stvarnost. Fluminensia:časopis za filološka istraživanja, 16 (1/2), 109-135.
@article{article, author = {Mijatovi\'{c}, Aleksandar}, year = {2004}, pages = {109-135}, keywords = {reklama, rodni identitet, feti\v{s}, refleksivni pogled}, journal = {Fluminensia:\v{c}asopis za filolo\v{s}ka istra\v{z}ivanja}, volume = {16}, number = {1/2}, issn = {0353-4642}, title = {Reklamni diskurz, spolna razlika i rodna stvarnost}, keyword = {reklama, rodni identitet, feti\v{s}, refleksivni pogled} }
@article{article, author = {Mijatovi\'{c}, Aleksandar}, year = {2004}, pages = {109-135}, keywords = {advertisement, gender identity, fetish, reflexive gaze}, journal = {Fluminensia:\v{c}asopis za filolo\v{s}ka istra\v{z}ivanja}, volume = {16}, number = {1/2}, issn = {0353-4642}, title = {The Discourse of Advertisement, Sexual Difference and Gender Reality}, keyword = {advertisement, gender identity, fetish, reflexive gaze} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font