Pregled bibliografske jedinice broj: 267008
Figurativnost reklamnoga diskurza
Figurativnost reklamnoga diskurza // Raslojavanje jezika i književnosti (Zbornik radova 34. seminara Zagrebačke slavističke škole) / Bagić, Krešimir (ur.).
Zagreb: Zagrebačka slavistička škola, 2006. str. 81-93
CROSBI ID: 267008 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Figurativnost reklamnoga diskurza
(Figurativeness of the advertising discourse)
Autori
Bagić, Krešimir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Raslojavanje jezika i književnosti (Zbornik radova 34. seminara Zagrebačke slavističke škole)
Urednik/ci
Bagić, Krešimir
Izdavač
Zagrebačka slavistička škola
Grad
Zagreb
Godina
2006
Raspon stranica
81-93
ISBN
953-175-258-3
Ključne riječi
diskurz, figura, reklama
(discourse, figure, advertising)
Sažetak
Reklamni idiomi razvijaju različite diskurzivne strategije uvjeravanja. Neizostavno uporište reklamne retorike su stilske figure. One u promidžbene svrhe koloniziraju ostale idiome i funkcionalne stilove i čine reklamu atraktivnim, aluzivnim, evokativnim i spektakularnim diskurzom. U radu je – na primjerima recentnih hrvatskih promidžbenih poruka - opisana i analizirana uloga figura u oblikovanju reklame te pozicija reklamnoga diskurza spram ostalih diskurzivnih matrica.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA