Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 267008

Figurativnost reklamnoga diskurza


Bagić, Krešimir
Figurativnost reklamnoga diskurza // Raslojavanje jezika i književnosti (Zbornik radova 34. seminara Zagrebačke slavističke škole) / Bagić, Krešimir (ur.).
Zagreb: Zagrebačka slavistička škola, 2006. str. 81-93


CROSBI ID: 267008 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Figurativnost reklamnoga diskurza
(Figurativeness of the advertising discourse)

Autori
Bagić, Krešimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Raslojavanje jezika i književnosti (Zbornik radova 34. seminara Zagrebačke slavističke škole)

Urednik/ci
Bagić, Krešimir

Izdavač
Zagrebačka slavistička škola

Grad
Zagreb

Godina
2006

Raspon stranica
81-93

ISBN
953-175-258-3

Ključne riječi
diskurz, figura, reklama
(discourse, figure, advertising)

Sažetak
Reklamni idiomi razvijaju različite diskurzivne strategije uvjeravanja. Neizostavno uporište reklamne retorike su stilske figure. One u promidžbene svrhe koloniziraju ostale idiome i funkcionalne stilove i čine reklamu atraktivnim, aluzivnim, evokativnim i spektakularnim diskurzom. U radu je – na primjerima recentnih hrvatskih promidžbenih poruka - opisana i analizirana uloga figura u oblikovanju reklame te pozicija reklamnoga diskurza spram ostalih diskurzivnih matrica.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130431

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Krešimir Bagić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bagić, Krešimir
Figurativnost reklamnoga diskurza // Raslojavanje jezika i književnosti (Zbornik radova 34. seminara Zagrebačke slavističke škole) / Bagić, Krešimir (ur.).
Zagreb: Zagrebačka slavistička škola, 2006. str. 81-93
Bagić, K. (2006) Figurativnost reklamnoga diskurza. U: Bagić, K. (ur.) Raslojavanje jezika i književnosti (Zbornik radova 34. seminara Zagrebačke slavističke škole). Zagreb, Zagrebačka slavistička škola, str. 81-93.
@inbook{inbook, author = {Bagi\'{c}, Kre\v{s}imir}, editor = {Bagi\'{c}, K.}, year = {2006}, pages = {81-93}, keywords = {diskurz, figura, reklama}, isbn = {953-175-258-3}, title = {Figurativnost reklamnoga diskurza}, keyword = {diskurz, figura, reklama}, publisher = {Zagreba\v{c}ka slavisti\v{c}ka \v{s}kola}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Bagi\'{c}, Kre\v{s}imir}, editor = {Bagi\'{c}, K.}, year = {2006}, pages = {81-93}, keywords = {discourse, figure, advertising}, isbn = {953-175-258-3}, title = {Figurativeness of the advertising discourse}, keyword = {discourse, figure, advertising}, publisher = {Zagreba\v{c}ka slavisti\v{c}ka \v{s}kola}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font