Pregled bibliografske jedinice broj: 266859
Razvoj samovrednovanja jezične kompetencije u dječjoj dobi
Razvoj samovrednovanja jezične kompetencije u dječjoj dobi // Dijete i jezik danas: Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 279-284 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 266859 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj samovrednovanja jezične kompetencije u dječjoj dobi
(The development of children's self-evaluation of linguistic competence)
Autori
Medved Krajnović, Marta ; Mihaljević Djigunović, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dijete i jezik danas: Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranog jezika za učenike mlađe školske dobi
/ Vodopija, Irena - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006, 279-284
Skup
Dijete i jezik danas
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 11.2004
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
samovrednovanje; učenikova autonomija; lingvistička kompetencija
(self-evaluation; learner autonomy; linguistic competence)
Sažetak
Demokratizacijom čitavih društava, pa time i njihovih sustava učenja i poučavanja, došlo je do razvoja pojma autonomije u učenju. Taj pojam, koji je najprije bio vezan uz cjeloživotno obrazovanje i obrazovanje odraslih, brzo se proširio i na srednjoškolsko i osnovnoškolsko obrazovanje. Međutim, dok se učenike poticalo na autonomiju u učenju, proces vrednovanja i dalje je ostajao u domeni nastavničke kompetencije. Tek je u posljednjih desetak godina sazrela svijest o potrebi samorednovanja kao još jednom obliku učeničke autonomije te su se pojavila istraživanja o razvoju, mogućnostima i rezultatima samovrednovanja. U ovome radu posebna pozornost posvetit će se razvoju sposobnosti samovrednovanja kod djece predškolske i rane školske dobi.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filologija