Pregled bibliografske jedinice broj: 266857
Jezična svjesnost i rana dvojezičnost
Jezična svjesnost i rana dvojezičnost // Dijete i jezik danas: Dijete i višejezičnost / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 211-220 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 266857 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jezična svjesnost i rana dvojezičnost
(Language awareness and childhood bilingualism)
Autori
Medved Krajnović, Marta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dijete i jezik danas: Dijete i višejezičnost
/ Vodopija, Irena - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006, 211-220
Skup
Dijete i jezik danas
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 11.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
jezična svjesnost; rana dvojezičnost; rana nastava stranoga jezika
(language awareness; childhood bilingualism; early foreign language teaching)
Sažetak
Razvoj dječje svjesnosti postupan je i višegodišnji proces koji, prema brojnim istraživanjima, kod dvojezične djece teče brže i dinamičnije nego u jednojezične djece. U radu će se prikazati razvoj implicitne i eksplicitne jezične svjesnosti dječaka koji je usvojio hrvatski kao prvi jezik te u dobi od 2 godine i 10 mjeseci počeo usvajati engleski kao drugi jezik. Dinamika dvojezičnoga razvoja sustavno je praćena 18 mjeseci. Svrha je ovoga rada prikazati razvoj jezične svjesnosti u spomenutom razdoblju, usporediti ga s razvojem ispitanikove jezične i komunikacijske kompetencije te razmisliti o možebitnim implikacijama nalaza istraživanja za ranu nastavu stranoga jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija