Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 266763

O jeziku reklame


Udier, Sanda Lucija
O jeziku reklame // Jezik i mediji - Jedan jezik : više svjetova : zbornik / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2006. str. 711-721


CROSBI ID: 266763 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
O jeziku reklame
(The Language Code of Advertisement)

Autori
Udier, Sanda Lucija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Jezik i mediji - Jedan jezik : više svjetova : zbornik

Urednik/ci
Granić, Jagoda

Izdavač
Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)

Grad
Zagreb : Split

Godina
2006

Raspon stranica
711-721

ISBN
953-96391-8-2

Ključne riječi
reklama, jezik, parajezik, jezične strategije
(language of advertisement, paralanguage, language strategy)

Sažetak
Ovaj rad bavi se jezičnim kodom reklame u njegovu odnosu s parajezičnim kodom. Proučava glavne jezične strategije koje autori reklama primjenjuju kako bi postigli pozitivan konotativni plan poruke i privukli pozornost recipijenata. Građa su za ovaj rad pisane reklamne poruke objavljene u hrvatskom tisku od prosinca 2004. godine do travnja 2005. godine

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0130459

Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Sanda Lucija Udier (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Udier, Sanda Lucija
O jeziku reklame // Jezik i mediji - Jedan jezik : više svjetova : zbornik / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2006. str. 711-721
Udier, S. (2006) O jeziku reklame. U: Granić, J. (ur.) Jezik i mediji - Jedan jezik : više svjetova : zbornik. Zagreb : Split, Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), str. 711-721.
@inbook{inbook, author = {Udier, Sanda Lucija}, editor = {Grani\'{c}, J.}, year = {2006}, pages = {711-721}, keywords = {reklama, jezik, parajezik, jezi\v{c}ne strategije}, isbn = {953-96391-8-2}, title = {O jeziku reklame}, keyword = {reklama, jezik, parajezik, jezi\v{c}ne strategije}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Zagreb : Split} }
@inbook{inbook, author = {Udier, Sanda Lucija}, editor = {Grani\'{c}, J.}, year = {2006}, pages = {711-721}, keywords = {language of advertisement, paralanguage, language strategy}, isbn = {953-96391-8-2}, title = {The Language Code of Advertisement}, keyword = {language of advertisement, paralanguage, language strategy}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Zagreb : Split} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font