Pregled bibliografske jedinice broj: 266763
O jeziku reklame
O jeziku reklame // Jezik i mediji - Jedan jezik : više svjetova : zbornik / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2006. str. 711-721
CROSBI ID: 266763 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
O jeziku reklame
(The Language Code of Advertisement)
Autori
Udier, Sanda Lucija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Jezik i mediji - Jedan jezik : više svjetova : zbornik
Urednik/ci
Granić, Jagoda
Izdavač
Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)
Grad
Zagreb : Split
Godina
2006
Raspon stranica
711-721
ISBN
953-96391-8-2
Ključne riječi
reklama, jezik, parajezik, jezične strategije
(language of advertisement, paralanguage, language strategy)
Sažetak
Ovaj rad bavi se jezičnim kodom reklame u njegovu odnosu s parajezičnim kodom. Proučava glavne jezične strategije koje autori reklama primjenjuju kako bi postigli pozitivan konotativni plan poruke i privukli pozornost recipijenata. Građa su za ovaj rad pisane reklamne poruke objavljene u hrvatskom tisku od prosinca 2004. godine do travnja 2005. godine
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA