Pregled bibliografske jedinice broj: 266508
The role of conceptual blending in language acquisition
The role of conceptual blending in language acquisition // Dijete i jezik danas: Dijete i višejezičnost: Zbornik radova s međunarodnoga stručnoga i znanstvenoga skupa Dijete i jezik danas, Osijek 2003. Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranoga jezika za učenika mlađe školske dobi: Zbornik radova s međunarodnoga stručnoga i znanstvenoga skupa Dijete i jezik danas, Osijek 2004. / Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006. str. 113-127 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 266508 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
The role of conceptual blending in language acquisition
Autori
Brdar, Mario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Dijete i jezik danas: Dijete i višejezičnost: Zbornik radova s međunarodnoga stručnoga i znanstvenoga skupa Dijete i jezik danas, Osijek 2003. Vrjednovanje i samovrjednovanje u nastavi hrvatskoga i stranoga jezika za učenika mlađe školske dobi: Zbornik radova s međunarodnoga stručnoga i znanstvenoga skupa Dijete i jezik danas, Osijek 2004.
/ Vodopija, Irena - Osijek : Učiteljski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006, 113-127
Skup
Međunarodni stručni i znanstveni skup Dijete i jezik danas
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 20.11.2003
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
conceptual integration; blending; word formation; bilingualism; language acquisition; conceptual metaphor; metonymy
Sažetak
The paper, based on some diary data on the acquisition of morphological structures and syntactic constructions by a Hungarian-Croatian bilingual, discusses the role of conceptual blending as one of the most important factors leading to productive and creative growth of linguistic abilities. Following an introductory note on the goals and the database of the present paper, the second part briefly introduces the morphological process of lexical blending and then proceeds to discuss the basics of conceptual blending as a basic cognitive process (Fauconnier 1994, Fauconnier & Turner 1996 & 1999). The third part gives an overview of some types of blending attested in our database. It is claimed in the concluding part that this model makes possible crucial insights in a constructional account of language acquisition processes, as described in Goldberg (1999) and Tomasello & Brooks (1998 & 1999).
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA