Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 2662

Kreativnost i organizacija


Čengić, Drago
Kreativnost i organizacija // Privatizacija, 3 (1997), 34; 82-93 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 2662 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kreativnost i organizacija
(Creativity and organisation)

Autori
Čengić, Drago

Izvornik
Privatizacija (1331-7628) 3 (1997), 34; 82-93

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
kreativnost; kreativno rješavanje problema; organizacija; kreativno poduzeće
(creativity; creative problem solutions; organisation; creative enterprise)

Sažetak
Kreativnost je u najširem smislu sposobnost proizvodnje novih, jedinstvenih (originalnih) i društveno vrijednih ideja ili predmeta. U užem smislu, kreativnost možemo shvatiti kao sposobnost pojedinaca, grupa i organizacija da na novi način definiraju postojeće probleme i za njih pronađu nova ali u praksi i ostvarljiva rješenja. Danas je vrlo teško jednoznačno odrediti ključna obilježja kreativne organizacije, odnosno "organizacije koja uči". Po našemu mišljenju, do tada je možda smislenije govoriti o kreativnosti ili nekreativnosti sadašnjih uprava poduzeća, jer je u brojnim poduzećima (osobito kod nas) ne samo poslovanje već i upravljanje u rukama menadžera. Sustavno poticanje organizacijskih inovacija, pogotovo onih koje ne traže velika ulaganja u ljude i opremu, moguće je postići i nekima od metoda/tehnika za kreativno rješavanje organizacijskih problema. Ovdje smo prikazali neke od njih, i to: a) tehnike za kreativno rješavanje strateških problema (brainstorming, brainwriting, storyboarding, iscrtavanje misli, tehnika izleta), b) kreativne tehnike za poboljšavanje proizvoda/usluga ( Osborneova kontrolna lista, morfološka analiza) i c) tehnike za razvoj scenarija poslovanja (tehnika "cvjetanja lotosa").

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
01000101

Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb

Profili:

Avatar Url Drago Čengić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Čengić, Drago
Kreativnost i organizacija // Privatizacija, 3 (1997), 34; 82-93 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Čengić, D. (1997) Kreativnost i organizacija. Privatizacija, 3 (34), 82-93.
@article{article, author = {\v{C}engi\'{c}, Drago}, year = {1997}, pages = {82-93}, keywords = {kreativnost, kreativno rje\v{s}avanje problema, organizacija, kreativno poduze\'{c}e}, journal = {Privatizacija}, volume = {3}, number = {34}, issn = {1331-7628}, title = {Kreativnost i organizacija}, keyword = {kreativnost, kreativno rje\v{s}avanje problema, organizacija, kreativno poduze\'{c}e} }
@article{article, author = {\v{C}engi\'{c}, Drago}, year = {1997}, pages = {82-93}, keywords = {creativity, creative problem solutions, organisation, creative enterprise}, journal = {Privatizacija}, volume = {3}, number = {34}, issn = {1331-7628}, title = {Creativity and organisation}, keyword = {creativity, creative problem solutions, organisation, creative enterprise} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font