Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 265001

Planiranje konkurentnih marketinških strategija- pretpostavka dinamičkog razvoja sjevernojadranskih luka


Mezak, Vlado
Planiranje konkurentnih marketinških strategija- pretpostavka dinamičkog razvoja sjevernojadranskih luka, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


CROSBI ID: 265001 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Planiranje konkurentnih marketinških strategija- pretpostavka dinamičkog razvoja sjevernojadranskih luka
(Competitive Marketing Strategy Planning- Prerequisite of Dynamic Development of North Adriatic Ports)

Autori
Mezak, Vlado

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
06.02

Godina
2003

Stranica
149

Mentor
Mencer, Ivan

Ključne riječi
Sjevernojadranske luke; Marketing; Strateško planiranje
(The North Adriatic Ports; Marketing; Strategic Planning)

Sažetak
Sjevernojadranske luke Rijeka, Trst i Kopar u odnosu na sjevernoeuropske luke imaju sporiji razvojni trend. Postoji mogućnost da će se zbog širenja utjecaja sjevernoeuropskih luka na tradicionalnih tržištima luka sjevernog Jadrana, gravitacijsko područje sjevernojadranskih luka sve više smanjivati. U cilju zaustavljanja tog negatinog trenda, u magistarskom radu utvrđene su marketinške strategije koje sjevernojadranske luke trebaju provoditi i na taj način konkurirati izuzetno uspješnim lukama sjevernoeuropskog prometnog pravca.Luak nije zatvoren sustav i radi toga je suradnja luka sjevernog Jadrana od osobitog značaja. Zajednički nastup na tržištu i provođenje odgovarajućih marketinških strategija su prilika za usmjeravanje budućih tokova roba prema sjevernojadranskom prometnom pravcu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081005

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)

Avatar Url VLADO MEZAK (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mezak, Vlado
Planiranje konkurentnih marketinških strategija- pretpostavka dinamičkog razvoja sjevernojadranskih luka, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
Mezak, V. (2003) 'Planiranje konkurentnih marketinških strategija- pretpostavka dinamičkog razvoja sjevernojadranskih luka', magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Mezak, Vlado}, year = {2003}, pages = {149}, keywords = {Sjevernojadranske luke, Marketing, Strate\v{s}ko planiranje}, title = {Planiranje konkurentnih marketin\v{s}kih strategija- pretpostavka dinami\v{c}kog razvoja sjevernojadranskih luka}, keyword = {Sjevernojadranske luke, Marketing, Strate\v{s}ko planiranje}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Mezak, Vlado}, year = {2003}, pages = {149}, keywords = {The North Adriatic Ports, Marketing, Strategic Planning}, title = {Competitive Marketing Strategy Planning- Prerequisite of Dynamic Development of North Adriatic Ports}, keyword = {The North Adriatic Ports, Marketing, Strategic Planning}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font