Pregled bibliografske jedinice broj: 265001
Planiranje konkurentnih marketinških strategija- pretpostavka dinamičkog razvoja sjevernojadranskih luka
Planiranje konkurentnih marketinških strategija- pretpostavka dinamičkog razvoja sjevernojadranskih luka, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 265001 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Planiranje konkurentnih marketinških strategija- pretpostavka dinamičkog razvoja sjevernojadranskih luka
(Competitive Marketing Strategy Planning- Prerequisite of Dynamic Development of North Adriatic Ports)
Autori
Mezak, Vlado
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
06.02
Godina
2003
Stranica
149
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
Sjevernojadranske luke; Marketing; Strateško planiranje
(The North Adriatic Ports; Marketing; Strategic Planning)
Sažetak
Sjevernojadranske luke Rijeka, Trst i Kopar u odnosu na sjevernoeuropske luke imaju sporiji razvojni trend. Postoji mogućnost da će se zbog širenja utjecaja sjevernoeuropskih luka na tradicionalnih tržištima luka sjevernog Jadrana, gravitacijsko područje sjevernojadranskih luka sve više smanjivati. U cilju zaustavljanja tog negatinog trenda, u magistarskom radu utvrđene su marketinške strategije koje sjevernojadranske luke trebaju provoditi i na taj način konkurirati izuzetno uspješnim lukama sjevernoeuropskog prometnog pravca.Luak nije zatvoren sustav i radi toga je suradnja luka sjevernog Jadrana od osobitog značaja. Zajednički nastup na tržištu i provođenje odgovarajućih marketinških strategija su prilika za usmjeravanje budućih tokova roba prema sjevernojadranskom prometnom pravcu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija