Pregled bibliografske jedinice broj: 264981
Strategija imidža u funkciji uspješnosti osiguravajućih društava
Strategija imidža u funkciji uspješnosti osiguravajućih društava, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 264981 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategija imidža u funkciji uspješnosti osiguravajućih društava
(The Image Strategy as the Function of Successful Insurance Companies)
Autori
Babić, Mirjana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
10.11
Godina
2003
Stranica
278
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
Strategija imidža; Osiguravajuća društva; Model strategije imidža
(The Image Strategy; Insurance Companies; The Image Staretgy Model)
Sažetak
Svako osiguravajuće društvo teži povećanju tržnog udjela, jer povećanje tržnog udjela dovodi do rasta profita. To zahtijeva jačanje njegove konkurentnosti, a najbolji način jačanja konkurentnosti osiguravajućeg društva u globalnoj tržišnoj utakmici jest diferencijacija, odnosno stvaranje nečega po čemu će osiguranik prepoznati i razlikovati to osiguravajuće društvo u mnoštvu istih ili sličnih. Upravljanje imidžom osiguravajućeg društva kontinuirani je proces koji ga treba usmejravati ka izvrsnosti i to jačanjem odnosa sa svim njegovim ključnim segmentima, a prvenstveno osiguranicima, poslovnim partnerima i zaposlenima. Za uspješno upravljanje imidžom nužno je: utvrditi i vrednovati trenutni imidž, analizirati koje su njegove jake, a koje slabe točke, utvrditi koji su elementi imidža osiguranicima najvažniji i koje treba jačati, odrediti na što se mora usmjeriti kako bi se poboljšao imidž naspram konkurenata, zatim oblikovati adekvatnu strategiju unapređenja imidža i implementirati je u vlastito poslovanje, kontinuirano pratiti reputaciju svog imidža i upravljati ga prema željenom cilju, te konstantno projicirati osnovne poruke po čemu je osiguravajuće društvo jedinstveno i različito od svojih konkurenata. Izgradnja imidža dugotrajan je proces i nemoguće je u kratkom roku izmjeriti i predvidjeti ekonomske učinke strategije imidža.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija