Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 264981

Strategija imidža u funkciji uspješnosti osiguravajućih društava


Babić, Mirjana
Strategija imidža u funkciji uspješnosti osiguravajućih društava, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka


CROSBI ID: 264981 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategija imidža u funkciji uspješnosti osiguravajućih društava
(The Image Strategy as the Function of Successful Insurance Companies)

Autori
Babić, Mirjana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka

Mjesto
Rijeka

Datum
10.11

Godina
2003

Stranica
278

Mentor
Mencer, Ivan

Ključne riječi
Strategija imidža; Osiguravajuća društva; Model strategije imidža
(The Image Strategy; Insurance Companies; The Image Staretgy Model)

Sažetak
Svako osiguravajuće društvo teži povećanju tržnog udjela, jer povećanje tržnog udjela dovodi do rasta profita. To zahtijeva jačanje njegove konkurentnosti, a najbolji način jačanja konkurentnosti osiguravajućeg društva u globalnoj tržišnoj utakmici jest diferencijacija, odnosno stvaranje nečega po čemu će osiguranik prepoznati i razlikovati to osiguravajuće društvo u mnoštvu istih ili sličnih. Upravljanje imidžom osiguravajućeg društva kontinuirani je proces koji ga treba usmejravati ka izvrsnosti i to jačanjem odnosa sa svim njegovim ključnim segmentima, a prvenstveno osiguranicima, poslovnim partnerima i zaposlenima. Za uspješno upravljanje imidžom nužno je: utvrditi i vrednovati trenutni imidž, analizirati koje su njegove jake, a koje slabe točke, utvrditi koji su elementi imidža osiguranicima najvažniji i koje treba jačati, odrediti na što se mora usmjeriti kako bi se poboljšao imidž naspram konkurenata, zatim oblikovati adekvatnu strategiju unapređenja imidža i implementirati je u vlastito poslovanje, kontinuirano pratiti reputaciju svog imidža i upravljati ga prema željenom cilju, te konstantno projicirati osnovne poruke po čemu je osiguravajuće društvo jedinstveno i različito od svojih konkurenata. Izgradnja imidža dugotrajan je proces i nemoguće je u kratkom roku izmjeriti i predvidjeti ekonomske učinke strategije imidža.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081005

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Mirjana Babić (autor)

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Babić, Mirjana
Strategija imidža u funkciji uspješnosti osiguravajućih društava, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
Babić, M. (2003) 'Strategija imidža u funkciji uspješnosti osiguravajućih društava', magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Babi\'{c}, Mirjana}, year = {2003}, pages = {278}, keywords = {Strategija imid\v{z}a, Osiguravaju\'{c}a dru\v{s}tva, Model strategije imid\v{z}a}, title = {Strategija imid\v{z}a u funkciji uspje\v{s}nosti osiguravaju\'{c}ih dru\v{s}tava}, keyword = {Strategija imid\v{z}a, Osiguravaju\'{c}a dru\v{s}tva, Model strategije imid\v{z}a}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Babi\'{c}, Mirjana}, year = {2003}, pages = {278}, keywords = {The Image Strategy, Insurance Companies, The Image Staretgy Model}, title = {The Image Strategy as the Function of Successful Insurance Companies}, keyword = {The Image Strategy, Insurance Companies, The Image Staretgy Model}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font