Pregled bibliografske jedinice broj: 264954
Orijentacija prema kupcu u funkciji unapređenja poslovanja poduzeća
Orijentacija prema kupcu u funkciji unapređenja poslovanja poduzeća, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
CROSBI ID: 264954 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Orijentacija prema kupcu u funkciji unapređenja poslovanja poduzeća
(Improvement of Business by Customer Orientation)
Autori
Tončinić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet Rijeka
Mjesto
Rijeka
Datum
15.04
Godina
2005
Stranica
126
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
Orijentiranost prema kupcu; Elektromaterijal; Odanost kupca
(Customer orientation; Elektromaterijal; customer loyalty)
Sažetak
Suvremena poduzeća djeluju u kvalitativno novom tržišnom okruženju. Izrazito visok stupanj konkurencije, stalno osnivanje na stotine tisuća novih poduzeća, tehnološka unapređenja, dinamički politički, pravni i društveni odnosi, promjene društvenih vrijednosti i obrazovnih standarda, orijentiranost na kvalitetu, a ne samo na cijenu, neke u od temeljnih karakteristika suvremenih tržišta. U takvim uvjetima poslovanja sve važniju ulogu ima zadovoljstvo i lojalnost kupca kao temelj napretka poduzeća. Usmjeravanje poduzeća prema konstvantnom zadovoljenju potreba kupaca, zadovoljstvu zaposlenik i stalnom poboljšanju njegovog upravljanja postaje osnovna disciplina poslovnog uspjeha. Stoga je cilj ovog rada ukazati na potrebu usmjerenja poduzeća na izgradnju i stalno unapređenje odnosa s kupcima. Orijentacija prema kupcu postaje dominiantna orijentacija današnjeg suvremenog menadžmenta. Takva obostrana komunikacija donosi korist kupcu i poduzeću. Raste svijest o tržištu sadašnjih i potencijalnih kupaca, gdje je svaki od njih vrijedan pažnje zbog svojeg trenutnog i budućnog doprinosa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA