Pregled bibliografske jedinice broj: 264408
Percepcija kvalitete inicijalnog obrazovanja i trajnog profesionalnog razvoja učitelja i nastavnika iz perspektive sveučilišnih nastavnika
Percepcija kvalitete inicijalnog obrazovanja i trajnog profesionalnog razvoja učitelja i nastavnika iz perspektive sveučilišnih nastavnika // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005. str. 174-193
CROSBI ID: 264408 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija kvalitete inicijalnog obrazovanja i trajnog profesionalnog razvoja učitelja i nastavnika iz perspektive sveučilišnih nastavnika
(Perception of teachers, initial education and continuous professional development from the perspective of university teachers)
Autori
Žižak, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive
Urednik/ci
Vizek Vidović, Vlasta
Izdavač
Institut za društvena istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
2005
Raspon stranica
174-193
ISBN
953-6218-24-0
Ključne riječi
sveučilišni nastavnici, organizacija studija, struktura kurikuluma, promjene u sustavu obrazovanja učitelja i nastavnika
(university teachers, organization of studies, curriculum structure, changes in teacher education)
Sažetak
Na samom početku ovog poglavlja opisana je metodologija provedenog on-line istraživanja te je opisan uzorak sveučilišnih nastavnika koji su sudjelovali u istraživanju. Poglavlje se nastavlja prikazom rezultata vezanih uz razmišljanja sveučilišnih nastavnika o mogućim načinima organizacije studija za učiteljsku i nastavničku profesiju, stručnim profilima koje je potrebno obrazovati te međuinstitucionalnoj suradnji. Nadalje se problematizira sama struktura kurikuluma te željeni ishodi kojima bi programi obrazovanja učitelja i nastavnika trebali rezultirati s posebnim naglaskom na programe pedagoško-psihološke izobrazbe i metodike. U ovom poglavlju prikazano je i mišljenje sveučilišnih nastavnika o trajnom profesionalnom usavršavanju učitelja i nastavnika, uključujući i mogućnost njihovog poslijediplomskog obrazovanja. Također su analizirani i komentari sveučilišnih nastavnika vezani uz sustave obrazovanja u zemljama EU. Na kraju poglavlja prikazani su prijedlozi mogućih promjena te preporuke za osmišljavanje sustava obrazovanja učitelja i nastavnika iz perspektive sveučilišnih nastavnika koji su i izravni sudionici tog sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
0100503
Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb
Profili:
Antonija Žižak
(autor)