Pregled bibliografske jedinice broj: 264406
Percepcija kvalitete učiteljskog i nastavničkog obrazovanja i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive studenata Učiteljske akademije, visokih učiteljskih škola i nastavničkih fakulteta
Percepcija kvalitete učiteljskog i nastavničkog obrazovanja i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive studenata Učiteljske akademije, visokih učiteljskih škola i nastavničkih fakulteta // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005. str. 161-173
CROSBI ID: 264406 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija kvalitete učiteljskog i nastavničkog obrazovanja i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive studenata Učiteljske akademije, visokih učiteljskih škola i nastavničkih fakulteta
(Students-prospective teachers' perception of initial teacher education and some aspects of their future profession)
Autori
Pavin, Tea ; Rijavec, Majda ; Miljević-Riđički, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive
Urednik/ci
Vizek Vidović, Vlasta
Izdavač
Institut za društvena istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
2005
Raspon stranica
161-173
ISBN
953-6218-24-0
Ključne riječi
studenti-budući učitelj i nastavnici, kvaliteta studija, percepcija profesionalne uloge
(students-prospective teachers, quality of studies, perception of professional role)
Sažetak
Ovo poglavlje opisuje rezultate ispitivanja mišljenja studenata završnih godina učiteljskih i nastavničkih studija. Rezultati prikazuju studentsku percepciju i zadovoljstvo vlastitim studijskim obrazovanjem s nekoliko aspekata. Jedan od njih je zadovoljstvo inicijalnim obrazovanjem u kontekstu usvojenih znanja i vještina iz određenih područja buduće profesije. U sklopu ovog dijela prikazana je i analiza studentskih prijedloga vezanih uz područja o kojima bi tijekom studija željeli naučiti nešto više. Drugi aspekt koji su studenti procjenjivali je organizacija studija pri čemu su analizirani i studentski prijedlozi promjena. U ovom poglavlju prikazan je i način na koji studenti percipiraju svoju buduću profesionalnu ulogu te moguće poteškoće s kojima bi se u budućem radu mogli susresti. Svaki prikaz rezultata obuhvaća i usporedbu studenata s obzirom na glavni studijski smjer (budući učitelji razredne nastave i budući predmetni nastavnici). U zaključnom dijelu poglavlja raspravlja se o značenju dobivenih rezultata s aspekta mogućih promjena u sustavu inicijalnog obrazovanja učitelja i nastavnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija