Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 264406

Percepcija kvalitete učiteljskog i nastavničkog obrazovanja i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive studenata Učiteljske akademije, visokih učiteljskih škola i nastavničkih fakulteta


Pavin, Tea; Rijavec, Majda; Miljević-Riđički, Renata
Percepcija kvalitete učiteljskog i nastavničkog obrazovanja i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive studenata Učiteljske akademije, visokih učiteljskih škola i nastavničkih fakulteta // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005. str. 161-173


CROSBI ID: 264406 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija kvalitete učiteljskog i nastavničkog obrazovanja i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive studenata Učiteljske akademije, visokih učiteljskih škola i nastavničkih fakulteta
(Students-prospective teachers' perception of initial teacher education and some aspects of their future profession)

Autori
Pavin, Tea ; Rijavec, Majda ; Miljević-Riđički, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive

Urednik/ci
Vizek Vidović, Vlasta

Izdavač
Institut za društvena istraživanja

Grad
Zagreb

Godina
2005

Raspon stranica
161-173

ISBN
953-6218-24-0

Ključne riječi
studenti-budući učitelj i nastavnici, kvaliteta studija, percepcija profesionalne uloge
(students-prospective teachers, quality of studies, perception of professional role)

Sažetak
Ovo poglavlje opisuje rezultate ispitivanja mišljenja studenata završnih godina učiteljskih i nastavničkih studija. Rezultati prikazuju studentsku percepciju i zadovoljstvo vlastitim studijskim obrazovanjem s nekoliko aspekata. Jedan od njih je zadovoljstvo inicijalnim obrazovanjem u kontekstu usvojenih znanja i vještina iz određenih područja buduće profesije. U sklopu ovog dijela prikazana je i analiza studentskih prijedloga vezanih uz područja o kojima bi tijekom studija željeli naučiti nešto više. Drugi aspekt koji su studenti procjenjivali je organizacija studija pri čemu su analizirani i studentski prijedlozi promjena. U ovom poglavlju prikazan je i način na koji studenti percipiraju svoju buduću profesionalnu ulogu te moguće poteškoće s kojima bi se u budućem radu mogli susresti. Svaki prikaz rezultata obuhvaća i usporedbu studenata s obzirom na glavni studijski smjer (budući učitelji razredne nastave i budući predmetni nastavnici). U zaključnom dijelu poglavlja raspravlja se o značenju dobivenih rezultata s aspekta mogućih promjena u sustavu inicijalnog obrazovanja učitelja i nastavnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0100503

Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Pavin, Tea; Rijavec, Majda; Miljević-Riđički, Renata
Percepcija kvalitete učiteljskog i nastavničkog obrazovanja i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive studenata Učiteljske akademije, visokih učiteljskih škola i nastavničkih fakulteta // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005. str. 161-173
Pavin, T., Rijavec, M. & Miljević-Riđički, R. (2005) Percepcija kvalitete učiteljskog i nastavničkog obrazovanja i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive studenata Učiteljske akademije, visokih učiteljskih škola i nastavničkih fakulteta. U: Vizek Vidović, V. (ur.) Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive. Zagreb, Institut za društvena istraživanja, str. 161-173.
@inbook{inbook, author = {Pavin, Tea and Rijavec, Majda and Miljevi\'{c}-Ri\dji\v{c}ki, Renata}, editor = {Vizek Vidovi\'{c}, V.}, year = {2005}, pages = {161-173}, keywords = {studenti-budu\'{c}i u\v{c}itelj i nastavnici, kvaliteta studija, percepcija profesionalne uloge}, isbn = {953-6218-24-0}, title = {Percepcija kvalitete u\v{c}iteljskog i nastavni\v{c}kog obrazovanja i nekih aspekata u\v{c}iteljske i nastavni\v{c}ke profesije iz perspektive studenata U\v{c}iteljske akademije, visokih u\v{c}iteljskih \v{s}kola i nastavni\v{c}kih fakulteta}, keyword = {studenti-budu\'{c}i u\v{c}itelj i nastavnici, kvaliteta studija, percepcija profesionalne uloge}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Pavin, Tea and Rijavec, Majda and Miljevi\'{c}-Ri\dji\v{c}ki, Renata}, editor = {Vizek Vidovi\'{c}, V.}, year = {2005}, pages = {161-173}, keywords = {students-prospective teachers, quality of studies, perception of professional role}, isbn = {953-6218-24-0}, title = {Students-prospective teachers' perception of initial teacher education and some aspects of their future profession}, keyword = {students-prospective teachers, quality of studies, perception of professional role}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font