Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 264397

Percepcija kvalitete obrazovanja učitelja i nastavnika i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive osnovnoškolskih učitelja i nastavnika


Pavin, Tea; Rijavec, Majda; Miljević-Riđički, Renata
Percepcija kvalitete obrazovanja učitelja i nastavnika i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive osnovnoškolskih učitelja i nastavnika // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005. str. 95-123


CROSBI ID: 264397 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Percepcija kvalitete obrazovanja učitelja i nastavnika i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive osnovnoškolskih učitelja i nastavnika
(Quality of initial teacher education and perception of some aspects of teaching profession: primary school teachers’ perspective)

Autori
Pavin, Tea ; Rijavec, Majda ; Miljević-Riđički, Renata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive

Urednik/ci
Vizek Vidović, Vlasta

Izdavač
Institut za društvena istraživanja

Grad
Zagreb

Godina
2005

Raspon stranica
95-123

ISBN
953-6218-24-0

Ključne riječi
inicijalno obrazovanje učitelja i nastavnika, trajni profesionalni razvoj, učiteljska/nastavnička uloga
(initial teacher education, continuous professional development, teachers' professional role)

Sažetak
Na samom početku poglavlja opisana je metodologija provedbe istraživanja na reprezentativnom uzorku osnovnoškolskih učitelja i nastavnika, nakon čega su prikazani dobiveni rezultati po pojedinim cjelinama. U prvom dijelu prikazani su rezultati koji govore o percepciji kvalitete inicijalnog obrazovanja te o zadovoljstvu učitelja i nastavnika tim obrazovanjem. Nakon podataka vezanih uz inicijalno obrazovanje, analizirani su oni koji se odnose na učiteljsku/nastavničku percepciju kvalitete i zadovoljstvo stručnim usavršavanjem. U ovom poglavlju prikazano je i na koji način učitelji i nastavnici percipiraju vlastitu profesionalnu ulogu te određene aspekte svoje profesije, a obrađeni su i glavni izvori zadovoljstva i nezadovoljstva učitelja i nastavnika u radu. Rezultati koje prikazuje ovo poglavlje ukazuju na potrebu za poboljšanjem kako inicijalnog obrazovanja, tako i trajnog profesionalnog razvoja učitelja i nastavnika pri čemu se mogu identificirati i određena područja u kojima su te promjene, prema ispitanim učiteljima i nastavnicima, najpotrebnije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0100503

Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb

Profili:

Avatar Url Majda Rijavec (autor)

Avatar Url Tea Pavin Ivanec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavin, Tea; Rijavec, Majda; Miljević-Riđički, Renata
Percepcija kvalitete obrazovanja učitelja i nastavnika i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive osnovnoškolskih učitelja i nastavnika // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005. str. 95-123
Pavin, T., Rijavec, M. & Miljević-Riđički, R. (2005) Percepcija kvalitete obrazovanja učitelja i nastavnika i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive osnovnoškolskih učitelja i nastavnika. U: Vizek Vidović, V. (ur.) Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive. Zagreb, Institut za društvena istraživanja, str. 95-123.
@inbook{inbook, author = {Pavin, Tea and Rijavec, Majda and Miljevi\'{c}-Ri\dji\v{c}ki, Renata}, editor = {Vizek Vidovi\'{c}, V.}, year = {2005}, pages = {95-123}, keywords = {inicijalno obrazovanje u\v{c}itelja i nastavnika, trajni profesionalni razvoj, u\v{c}iteljska/nastavni\v{c}ka uloga}, isbn = {953-6218-24-0}, title = {Percepcija kvalitete obrazovanja u\v{c}itelja i nastavnika i nekih aspekata u\v{c}iteljske i nastavni\v{c}ke profesije iz perspektive osnovno\v{s}kolskih u\v{c}itelja i nastavnika}, keyword = {inicijalno obrazovanje u\v{c}itelja i nastavnika, trajni profesionalni razvoj, u\v{c}iteljska/nastavni\v{c}ka uloga}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Pavin, Tea and Rijavec, Majda and Miljevi\'{c}-Ri\dji\v{c}ki, Renata}, editor = {Vizek Vidovi\'{c}, V.}, year = {2005}, pages = {95-123}, keywords = {initial teacher education, continuous professional development, teachers' professional role}, isbn = {953-6218-24-0}, title = {Quality of initial teacher education and perception of some aspects of teaching profession: primary school teachers and \#8217; perspective}, keyword = {initial teacher education, continuous professional development, teachers' professional role}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font