Pregled bibliografske jedinice broj: 264397
Percepcija kvalitete obrazovanja učitelja i nastavnika i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive osnovnoškolskih učitelja i nastavnika
Percepcija kvalitete obrazovanja učitelja i nastavnika i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive osnovnoškolskih učitelja i nastavnika // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005. str. 95-123
CROSBI ID: 264397 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Percepcija kvalitete obrazovanja učitelja i nastavnika i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive osnovnoškolskih učitelja i nastavnika
(Quality of initial teacher education and perception of some aspects of teaching profession: primary school teachers’ perspective)
Autori
Pavin, Tea ; Rijavec, Majda ; Miljević-Riđički, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive
Urednik/ci
Vizek Vidović, Vlasta
Izdavač
Institut za društvena istraživanja
Grad
Zagreb
Godina
2005
Raspon stranica
95-123
ISBN
953-6218-24-0
Ključne riječi
inicijalno obrazovanje učitelja i nastavnika, trajni profesionalni razvoj, učiteljska/nastavnička uloga
(initial teacher education, continuous professional development, teachers' professional role)
Sažetak
Na samom početku poglavlja opisana je metodologija provedbe istraživanja na reprezentativnom uzorku osnovnoškolskih učitelja i nastavnika, nakon čega su prikazani dobiveni rezultati po pojedinim cjelinama. U prvom dijelu prikazani su rezultati koji govore o percepciji kvalitete inicijalnog obrazovanja te o zadovoljstvu učitelja i nastavnika tim obrazovanjem. Nakon podataka vezanih uz inicijalno obrazovanje, analizirani su oni koji se odnose na učiteljsku/nastavničku percepciju kvalitete i zadovoljstvo stručnim usavršavanjem. U ovom poglavlju prikazano je i na koji način učitelji i nastavnici percipiraju vlastitu profesionalnu ulogu te određene aspekte svoje profesije, a obrađeni su i glavni izvori zadovoljstva i nezadovoljstva učitelja i nastavnika u radu. Rezultati koje prikazuje ovo poglavlje ukazuju na potrebu za poboljšanjem kako inicijalnog obrazovanja, tako i trajnog profesionalnog razvoja učitelja i nastavnika pri čemu se mogu identificirati i određena područja u kojima su te promjene, prema ispitanim učiteljima i nastavnicima, najpotrebnije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija