Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 264386

Obrazovanje učitelja i nastavnika u Hrvatskoj


Vlahović-Štetić, Vesna; Vizek Vidović, Vlasta
Obrazovanje učitelja i nastavnika u Hrvatskoj // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005. str. 69-91


CROSBI ID: 264386 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Obrazovanje učitelja i nastavnika u Hrvatskoj
(Teacher education in Croatia)

Autori
Vlahović-Štetić, Vesna ; Vizek Vidović, Vlasta

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive

Urednik/ci
Vizek Vidović, Vlasta

Izdavač
Institut za društvena istraživanja

Grad
Zagreb

Godina
2005

Raspon stranica
69-91

ISBN
953-6218-24-0

Ključne riječi
inicijalno obrazovanje učitelja i nastavnika, profesionalni razvoj, Bolonjski proces
(initial teacher education, professional development, Bologna process)

Sažetak
Ovo poglavlje prikazuje sadašnju strukturu sustava obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj te razmišljanja i prijedloge mogućih promjena u području, a osnovicu prikaza čini analiza službenih dokumenata i stručnih studija te radnih materijala pojedinih ekspertnih timova. Na samom početku ovog poglavlja razrađena je problematika privlačenja sposobnih pojedinaca u učiteljski/nastavničku profesiju u hrvatskom kontekstu. Nakon toga slijedi opsežan prikaz organizacije inicijalnog obrazovanja koji uključuje povijesni pregled, obrazovne reforme te posebno značenje Bolonjskog procesa u kontekstu inicijalnog obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj, što uključuje usporedbu « stare» i « nove» organizacije studija. Na kraju poglavlja opisuju se mjere zadržavanja kvalitetnih učitelja i nastavnika u profesiji kao i uloga istraživanja u području učenja/poučavanja te obrazovanja učitelja i nastavnika. Zaključno se govori o nekim od najvažnijih promjena potrebnih za poboljšanje sustava obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0100503

Ustanove:
Institut za društvena istraživanja , Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Vlahović-Štetić, Vesna; Vizek Vidović, Vlasta
Obrazovanje učitelja i nastavnika u Hrvatskoj // Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive / Vizek Vidović, Vlasta (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2005. str. 69-91
Vlahović-Štetić, V. & Vizek Vidović, V. (2005) Obrazovanje učitelja i nastavnika u Hrvatskoj. U: Vizek Vidović, V. (ur.) Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive. Zagreb, Institut za društvena istraživanja, str. 69-91.
@inbook{inbook, author = {Vlahovi\'{c}-\v{S}teti\'{c}, Vesna and Vizek Vidovi\'{c}, Vlasta}, editor = {Vizek Vidovi\'{c}, V.}, year = {2005}, pages = {69-91}, keywords = {inicijalno obrazovanje u\v{c}itelja i nastavnika, profesionalni razvoj, Bolonjski proces}, isbn = {953-6218-24-0}, title = {Obrazovanje u\v{c}itelja i nastavnika u Hrvatskoj}, keyword = {inicijalno obrazovanje u\v{c}itelja i nastavnika, profesionalni razvoj, Bolonjski proces}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Vlahovi\'{c}-\v{S}teti\'{c}, Vesna and Vizek Vidovi\'{c}, Vlasta}, editor = {Vizek Vidovi\'{c}, V.}, year = {2005}, pages = {69-91}, keywords = {initial teacher education, professional development, Bologna process}, isbn = {953-6218-24-0}, title = {Teacher education in Croatia}, keyword = {initial teacher education, professional development, Bologna process}, publisher = {Institut za dru\v{s}tvena istra\v{z}ivanja}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font