Pregled bibliografske jedinice broj: 263750
Želje i razlozi studenata za uključenjem u programe akademske mobilnosti
Želje i razlozi studenata za uključenjem u programe akademske mobilnosti // Stipendije.info: uloga stipendija u povećanju akademske mobilnosti / Šćukanec, Ninoslav ; Farnell, Thomas (ur.).
Zagreb: SIC - Studentski informacijski centar u Zagrebu, 2005. str. 23-30 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 263750 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Želje i razlozi studenata za uključenjem u programe akademske mobilnosti
(Students' expectations in mobility programs enrollment: research presentation)
Autori
Relja, Renata ; Dragun, Antonio
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Stipendije.info: uloga stipendija u povećanju akademske mobilnosti
/ Šćukanec, Ninoslav ; Farnell, Thomas - Zagreb : SIC - Studentski informacijski centar u Zagrebu, 2005, 23-30
Skup
Scholarships.info: the role of scholarships in raising academic mobility
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 29.09.2005. - 30.09.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
Bolonjski proces; programi akademske mobilnosti; studenti; dobiti; studentska očekivanja; motivacija; ciljevi
(Bologna; academic mobility programs; students; gains; expectations; motivation; goals)
Sažetak
Jedan od glavnih ciljeva Bolonjskog procesa jest stvaranje zajedničkog europskog prostora visokog obrazovanja. Unutar procesa programi akademske mobilnosti i samo stipendiranje imaju ključnu ulogu. Kako je uključivanje u programe mobilnosti empirijski relativno neistražen fenomen, autori ga određuju predmetom svog istraživanja. Unutar šireg istraživačkog interesa, tj. samih istraživačkih ciljeva koji obuhvaćaju studentske želje, aspiracije, znanje, percepciju i mišljenje o aktualnom Bolonjskom procesu, u ovom radu prezentira se dio rezultata koji se odnosi na sagledavanje razloga za uključenje u programe. Istraživanje je izvršeno metodom ankete, pomoću konstruiranog upitnika na uzorku od 382 studenta Ekonomskog fakulteta u Splitu tijekom travnja i svibnja 2005. godine. Rezultati su pokazali da gotovo polovica ispitanika (48, 5%) izražava pozitivan stav prema uključenju u programe, dok samo četvrtina od ukupnog broja ispitanika iskazuje negativan stav prema uključenju. Analiza je dalje ukazala na dominaciju intrinzičnih ciljeva za uključenje kao što su: učenje stranih jezika, lakše pronalaženje posla nakon povratka, stručno i znanstveno usavršavanje te rad na osobnom razvitku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Sociologija, Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb,
Sveučilište u Splitu