Pregled bibliografske jedinice broj: 263439
Dilemmas, Uncertainties, and Indecisions about the future of Teacher Education: The Case of Croatia
Dilemmas, Uncertainties, and Indecisions about the future of Teacher Education: The Case of Croatia // Identity, Education and Citizenship - Multiple Interrelations / Jonas, Sprogoe and Thyge Winther-Jensen (ur.).
Frankfurt: Peter Lang, 2006. str. 323-338
CROSBI ID: 263439 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dilemmas, Uncertainties, and Indecisions about the future of Teacher Education: The Case of Croatia
Autori
Domović, Vlatka ; Godler, Zlata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Identity, Education and Citizenship - Multiple Interrelations
Urednik/ci
Jonas, Sprogoe and Thyge Winther-Jensen
Izdavač
Peter Lang
Grad
Frankfurt
Godina
2006
Raspon stranica
323-338
ISBN
3631553072
Ključne riječi
education, teacher education, educational reform
Sažetak
U radu se diskutiraju promjene u sustavu obrazovanja nastavnika u Republici Hrvatskoj u odnosu na ključne europske trendove u razvoju obrazovnih sustava i sustava obrazovanja nastavnika.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Pedagogija
Napomena
Sažetak treba biti na izvornom jeziku rada. (admin.)