Pregled bibliografske jedinice broj: 263394
Marketing grada Daruvara
Marketing grada Daruvara, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 263394 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing grada Daruvara
(Town of Daruvar Marketing)
Autori
Štruml, Mirela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
08.06
Godina
2006
Stranica
58
Mentor
Grbac, Bruno
Ključne riječi
marketing; grad Daruvar
(marketing; town of Daruvar)
Sažetak
Marketing je kao poslovna koncepcija, apsolutno univerzalan. Mogu ga i trebaju primjenjivati sva poduzeća bez obzira na veličinu, djelatnosti ili zemlju podrijetla. Iako je marketing univerzalan on ne može biti preslikan iz jednog poduzeća u drugo ; iz jedne u drugu djelatnost ; iz jednog grada u drugi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA