Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 263394

Marketing grada Daruvara


Štruml, Mirela
Marketing grada Daruvara, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 263394 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing grada Daruvara
(Town of Daruvar Marketing)

Autori
Štruml, Mirela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
08.06

Godina
2006

Stranica
58

Mentor
Grbac, Bruno

Ključne riječi
marketing; grad Daruvar
(marketing; town of Daruvar)

Sažetak
Marketing je kao poslovna koncepcija, apsolutno univerzalan. Mogu ga i trebaju primjenjivati sva poduzeća bez obzira na veličinu, djelatnosti ili zemlju podrijetla. Iako je marketing univerzalan on ne može biti preslikan iz jednog poduzeća u drugo ; iz jedne u drugu djelatnost ; iz jednog grada u drugi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
0081008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Štruml, Mirela
Marketing grada Daruvara, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
Štruml, M. (2006) 'Marketing grada Daruvara', diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}truml, Mirela}, year = {2006}, pages = {58}, keywords = {marketing, grad Daruvar}, title = {Marketing grada Daruvara}, keyword = {marketing, grad Daruvar}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}truml, Mirela}, year = {2006}, pages = {58}, keywords = {marketing, town of Daruvar}, title = {Town of Daruvar Marketing}, keyword = {marketing, town of Daruvar}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font